N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mart 14, 2013

Mavi Renk Dekorasyon Önerileri


 Mavi rengi sevenler için farklı dekorasyon önerileri paylaşmak istiyorum. İster açık ister koyu tonlarda olsun, doğru yerde ve yeterince kullanıldığında, evinize ruhunuza yansıyacak bir dinginlik, ferahlık getirmeniz mümkün mavi renkle.  
Mavi dünyanın hakim rengi biliyorsunuz. Koyu tonları yoğunlukta kullanıldığında ortama kasvet getirme riskini göz önünde bulundurmakta fayda var. Çok fazla açık tonlarda kullanıldığında da, kişisel olarak düşüncem, soluk ve fazla soft bir ortam oluşmasına neden olabiliyor. Altta verdiğim kombinasyonda, oldukça şık, bir o kadar da rahatlatıcı olacağı düşüncesindeyim.  

Zevkinize göre renk değerlerini değiştirip farklı renklerde kullanabilirsiniz. Renk kullanımlarıyla ilgili daha önce paylaştığım yazımı okumak isterseniz lütfen tık...













Resim Kaynağı : Better Homes and Gardens

7 yorum :

  1. Tam benim ev sitilim... Nekadar güzel.Paylaşım için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İçinizde evinizde hep huzurlu olsun Sevgili Özlem.
    Renkli Dünyam ben teşekkür ederim takibiniz için.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. mavinin enerjisi çok farklı.

    YanıtlaSil
  4. Maviyi salonuma dusunuyorum. Ama cok cabuk sikilirmiyim acaba diye korkuyorum acikcasi..
    Cok guzel fotograflar, huzur verici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi güzel bir renk ama aynı zamanda biraz da soğuk gelir. Hep yazlık olarak düşünürüm, serin ferah taze.... Kış mevsiminde genelde uzak durduğum bir renktir.

      Sil
  5. Merhabalar, benimde salonumda kullandığım ana renk mavi-yeşil halı ve fon perdelrimde kullandım bu konuda sizden fikir almak istiyorum aslında çünkü dekorasyonumu henüz tamamlayamadım buda beni rahatsız ediyor :( bu arada sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir