N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Nisan 21, 2014

Bahçelerinizde Tarz Yaratın!

Bahçeler ve balkonlar yaza yavaş yavaş hazırlanmaya başladı. Rengarenk çiçekler, saksılar, dekoratif süsler de yerlerini bir bir alıyor artık. Bahçenize ve çiçeklerinize şıklık katmak isterseniz öyle çok fazla paralar harcamanıza gerek yok. Kullanmadığınız eşyalarınızla veya çok ucuza mal edebileceğiniz hobi malzemeleriyle harikalar yaratabilirsiniz. 


Artık kullanmadığınız pabuçlarınızın sukulentleriniz için harika birer saksı olabileceğini düşünmüş müydünüz? Çizme ve yağmur botlarını daha önce görmüştüm fakat pembe ruganlar ve gri yaldızlılar beni oldukça şaşırttı. Dolabıma artık daha farklı bir gözle baktığımı itiraf etmeliyim ;)




Nisan ayı neredeyse bitmek üzere ve ben hala sukulentlerimin saksı değişimini yapmadım. Bakalım Nisan bitmeden bu iş halledilmeli. Evde kullanmadığım, ama hediye olduğu içinde atamadığım porselen demliklerimi sukulentlerimden bazıları için saksı yapmayı düşünüyorum. 




Kuş kafesleri ise yine favorilerimden. Dekoratif kuş kafesleri için hatırlarsanız Hüseyin bey'den bahsetmiştim. Bu güzel arajmanlar için kendisi size kişiye özel çalışmalar yapabilir. Kendisine ulaşmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 

2 farklı ebattaki saksıyı orta kısma mum koymak için aranje edebilirsiniz. Bu sistem sulama şekli farklı olan 2 farklı bitki türü içinde kullanılan bir yöntem. 


Siz hiç bu kadar sevimli kirpiler görmüş müydünüz :))


Bisikletler ve altta gördüğünüz şekilde eski eşyalar da saksılarınızı yerleştirmek için oldukça kullanışlı. Eski bisikletlerinizi nasıl değerlendirebileceğinizle ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.





Sabah kahvaltıları ve salatalar için kendi yeşilliklerinizi yetiştirmek ister misiniz? Bakın işte bu kadar kolay..


Bahçenizde veya balkonunuzda çok fazla yer yoksa saksılarınızı dik şekilde yerleştirebilirsiniz. Hem yerden kazanmış olursunuz hem de sıradışı bir dekorasyon yapmış olursunuz.




Eski ahşap sandalyeler de saksı ve çiçekleriniz için harika sunumlar oluşturuyor.



Bahçe keyfiniz bol olsun...

36 yorum :

  1. bayıldım bayıldım, pek güzel durmuşlar:))

    YanıtlaSil
  2. bunların birçoğu eski datça sokaklarından fırlamış gibi...yine herzamanki gibi muhteşem bir şölen düzenlemişsin görsellik adına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralll Evimiçinherşey facebook sayfasında video paylaştım sana özel :)) O beğendiğin sukulent arajmanlarının tarifi var..

      Sil
  3. Bulamıyorum link verirmisin

    YanıtlaSil
  4. Çok şahane fikirler ,bayıldım. Ayakkabılar ve salyangoz kabukları inanılmaz :)

    YanıtlaSil
  5. instagram hesabım yok ama pinterest dahil olmak üzere hepsi tamam...paylaşımlarda öyle...sevgiler..sevilay dinçer...twitter hesabım saimesultan -sevilay.. hediyelere gelince bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay Hanım çok teşekkürler ilginiz ve duyurularınız için. Rica etsem bu mesajı Baharı Hediyelerle Kutluyoruz başlıklı yayınımın altına bırakır mısınız? Çekilişe katılanların listesini oradan oluşturuyoruz gözden kaçmasın:)) Sadece isminizi ve mail adresinizi bırakmanız yeterli. Şansınız bol olsun..

      Sil
  6. Yeşillikler, çiçekler o kadar güzel ki bulundukları her ortamı güzelleştiriyorlar. İşin sırrı doğada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olana, doğaya saygımız ve sevgimiz sonsuz:))

      Sil
  7. Oy oy oy sabah neşem geldi bu güzellikler sayesinde :) Bayıldım! Salyangoz kabukları ve mumluk fikri en beğendiklerim ama hepsi ayrı ayrı bi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmen beni mutlu etti. Ayrıca çekilişime verdiğin desteğin için de teşekkür ederim. bahar tadında bir günün olsun..

      Sil
  8. İçim açıldı:)
    İç içe saksı metodu ne kadar mantıklı, aklıma hiç gelmezdi:)
    Salyangoz kabuğu da iyi fikir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Beyza. O saksılar aslında çok hayat kurtarıyor özellikle benim gibi sulaması farklı olan bitkileri aynı saksıya dikip öldürenler için :((
      Sevgiler..

      Sil
  9. ben kaç gündür giremedim bloğuna, şimdi baktım çok sevindim:)
    bahar her yere nasıl yakışıyor, saksının her türlüsüne evet de, saksı kafalara hayır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata inat baharı yaşıyoruz yaşamalıyız Emel cim. Zaten durumumuzun sorumlusu o saksı kafalar değil mi??

      Sil
  10. Tek hayalim bahçeli bir ev:)))) apartman hayatı hiç bana göre değil ama mecburen yaşıyoruz....
    Bu arada hediyeleşme etkinliğimdeki eşleşmeler belli oldu ve bende seninle eşleştim....
    sana mail de gönderdim önce biraz tanımak isterim seni bu etkinlik sayesinde tanıştık hakkında hiç bir şey bilmiyorum çünkü... denlioznur@windowslive.com adresime yazarsan sevinirim... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim o bahçeli evine tez zamanda kavuşursun Öznurcum. Evet sayende güzel bir arkadaşlığa başlamış olduk. Hediyeni zevkle hazırlayıp göndereceğim.
      Sevgiler..

      Sil
  11. Çok güzeller çoook :) Hepsi de çok yaratıcı, çok estetik, yazık ki bir bahçemiz-henüz-yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim teşekkürler. Yalova dakini unuttum sanma. Dilerim öyle bir yerde seninde güzel bir bahçen olur..

      Sil
  12. Görsel bir şölen yaşattın bana, hepsi çok güzeller :) Kirpilere bayıldım. :) Bir de şu bisiklet olayı günlerdir aklımdaydı, iyi oldu paylaştığın, kızıma artık küçük gelen bisikleti hala duruyor. Acaba diyorum biraz boya biraz çiçekle bu görüntüyü yakalayabilir miyim? ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olur biraz boya biraz aksesuar, istersen lastiklerini çıkarmayı dene daha orijinal olabilir :)) Hadi merakla bekliyorum ne çıkacak ortaya:))
      Çekilişime katıldığın içinde ayrıca teşekkür ederim Hülya. Bol şans diliyorum :))

      Sil
  13. Son zamanlarda beton döküm saksılar hoşuma gitmeye başladı.Yapmadığım bir beton harcı karmak vardı,onu da yapsam mı diye düşünmüyor değilim :)Succulentleri çok seviyorum ama çiçekli bitkilerle karıştırmak daha eğlenceli olabilir.Succulentler baharda tek renk yavan kalıyorlar.Güzel fotoğraflar bana yine ilham verdi.Gideyim de bir torba çimento alayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilgi alanımda o saksılar da Hümeyracım her şeye atlayıp sonra bitiremeyen bir kişi olarak şimdi çamur çimento işlerine girmeyeyim diyorum. Ama sen yaparsan ne ala sonsuz destekcinim :)) Merakla bekliyorum çalışmalarını:))

      Sil
  14. çiçekler bir evin olmazsa olmazı, insan baktıkça mutlu oluyor :)

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Joliettecim bayaqki link yanliş getdi.
    Dogrusu buhttp://yasamnotlari20.blogspot.com/2014/04/merhaba-arkadaslar.html?m=1

    YanıtlaSil
  17. Çok güzeller insanın bu bahçeden çıkası gelmez ki :) Günaydın Juliette :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir