N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Nisan 29, 2014

Gurme Lezzetler: Pavlova

Yemek yapmak, hazırlamak ve sunmak bir sanattır. Hazırladığımız yiyeceklerin lezzetleri kadar görselliğinin de önemli olduğu düşüncesinden yola çıkarak, beğendiğim tarifleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu tarifler takip ettiğim yerli ve yabancı blogger dostlarımdan, beğendiğim sitelerden ve takip ettiğim dergilerden seçeceğim tarifler olacak. Siz de isterseniz özel ve farklı tariflerinizi gönderebilirsiniz.

İlk tarifimiz keyifle takip ettiğim ve tarzını çok beğendiğim All Good Things bloğunun sahibesi Sevgili Emel'den. Görsel anlamda göz zevkinizi fazlasıyla tatmin edecek, damağınızı da bir o kadar tatlandıracak bu güzel tarif için çok teşekkür ediyorum kendisine.   









Emel'in bloğunu ziyaret etmek ve tüm tariflerini görmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Damak keyfiniz daim olsun...

11 yorum :

  1. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obrigado querida Marie. Desejo dias ensolorados :))

      Sil
  2. oh oh oh, sabah sabah gözlere şenlik. Emel'in fotoğrafları zaten denemeden bitiriyor insanı. hadi hayırlısı, kimbilir ne güzel tarifler gelecek karşımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem tarifler gelecek Molacım emin olabilirsin. Ben beceremesem de yapmayı neyseki çevremde çok güzel dostlarım var harikalar yaratan :))

      Sil
  3. EMEL İLE JULİETTE AYNI ANDA..HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK EMEL, HAYIRLI OLSIN KÖŞEN JULİETTE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petekcim teşekkür ederim. Emel saolsun çok mutlu etti beni bu paylaşımıyla. Daha da güzel tarifleri var paylaşacağım. Senin de cupcake lerini ve sunumunu çok beğeniyorum seni de görmek isterim burada :))

      Sil
  4. Juliettecim beni affet!
    Şimdi gelebildim. Bugün sabahtan beri oğlan evde ya, arkadaşlarını ağırladık, henüz gittiler. Çok güzel olmuş bu bölüm, bayıldım, aaa...ne güzel pavlova ne güzel bir tarif dedim:)
    Daha ne güzellikler paylaşacaksın çok merak ediyorum.
    Çok teşekkürler bu paylaşımın için, sağol varol.
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim asıl ben teşekkür ederim desteğin için. Evet yaa Pavlova, Emel'in Pavlova'sı hem de :)) Denemeyen kalmasın..
      Oğluşu ve seni sevgiyle kucaklıyorum.
      Sevgiler canım..

      Sil
  5. Off, harika görünüyor ! Yapımı da çok zor değil, yazdım bir kenara, uygun zamanda yaparım.
    Yeni köşen hayırlı olsun, devamını merakla bekliyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Novacım. Sırada çok güzel lezzetler var :))

      Sil
  6. Ay böyle beceriye hayran kalınır ama :))
    Herşeye karşı beceriniz var :))
    Ellerine sağlık ;)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir