N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Nisan 30, 2014

Alışveriş: Laura Ashley 2014 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

Rengarenk desenleri ve sıcacık tasarımlarıyla her kadının beğenerek ve severek kullandığı Laura Ashley markasının 2014 İlkbahar Yaz koleksiyonu mağazalarda. Pastel tonların, floral desenlerin ve ekoselerin ağırlıklı olduğu koleksiyonu beğeneceğinizi umuyorum.  

Laura ashley yeni koleksiyonu


Laura ashley yeni koleksiyonu

Limon sarısı, pembeler, su yeşili, bebek mavisi ve kırmızılar koleksiyonda öne çıkan renklerden. Özellikle floral desenli duvar kağıtları ve fon perdeleri yaşam alanlarınıza baharın esintisini taşıyacak. 

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Baharda en çok sevdiğim hasır sepetler, hasır eşyalar ise Laura Ashley'nin 2014 İlkbahar Yaz Koleksiyonu'nda yine yerini almış. 

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu

Farklı desenlerin bir arada uygulandığı harika tasarımlar. Ne dersiniz? Çizgili, ekose ve çiçekli desenleri bir arada kullanmak için çok güzel fikirler barındırıyor içinde.

Laura ashley yeni koleksiyonu

Laura ashley yeni koleksiyonu


Kataloğun tamamını görmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 

Renkli bir sezon geçirmenizi dilerim..

25 yorum :

  1. pembe mavi yeşil,eşittir güzellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her birinin kendine has bir çekiciliği var değil mi?

      Sil
  2. süpermiiş, ben bu katalogu görmemiştim bayıldım :) hem de bu dönemde çok ihtiyacım vardı ;)

    YanıtlaSil
  3. sevgili arkadaşım, sıcak mesajınla beni yalnız bırakmadın, bana güç ve sabır verdin, çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ne demek. Tanışmasak da blog arkadaşlığı tüm acıların mutlulukların paylaşıldığı güzel bir birliktelik. Sevgilerimle..

      Sil
  4. beğenilmez mi hiiiiç:)))

    YanıtlaSil
  5. Herşey güzel de pembe ve yeşilin canlılığı süper :)

    YanıtlaSil
  6. Baharın renkleri nefis ! İnsan bakmaya doyamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o bahar. Benim mevsimimdir ama bu yıl beni fena çarptı;)

      Sil
  7. Hepsi harika renkler desenler baharın güzelliğini canlılığını hissettiriyor paylaşımın için teşekkürler .

    YanıtlaSil
  8. Ben teşekkür ederim ziyaretin ve güzel yorumun için.. Pırıl pırıl rengarenk bir baharınız olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Bu cok guzel, bu daha guzel ,ayyy bu hepsinden guzel diye diye indim asagiya :) bakmaya doyamadimki.Hemen facebookda paylasiverdim bu yayinini :) sevgiler sevgili Juliette ♥

    YanıtlaSil
  10. Renkler ne kadar harika :) tm ev esyalarimj yeniliyorum nasil isime yariyor blogun bir bilsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaradığına sevindim Anercim. Bunları duymak beni daha da heveslendiriyor daha fazla paylaşım yapmaya itiyor. Hadi o zaman yeni bilgiler paylaşımlar gelsin :))

      Sil
  11. Kalbimin ve ruhumun yarisini fotograflara teslim ettim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaaa. Teşekkürler ziyaretin ve güzel yorumun için Sevgili Seden :))

      Sil
  12. bu post tam benlik olmuş juliette :) bayıldım resmen. ama öyle sanıyorum ki türkiyede satışı yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim Nişantaşı'nda var canım LA mağazası üzülme :)) Geldiğinde gidersin..

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir