N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 16, 2013

Sıcacık Keyifler!

İstanbul sabah 7:00 den bu yana sisli, karanlık ve soğuk. Kar da olmadığı zamanlar bu soğuk kış günlerini hiç mi hiç sevmiyorum. Böyle günlerde tek ihtiyaç duyduğum şey yumuşacık puflar, örgü veya pelüş battaniyeler, sıcacık bir kahve veya çayla birlikte şömine keyfi. Yanına da çok sevdiğim bir kitap veya film eşlik ederse keyfime diyecek olmuyor işte...

yılbaşı dekorasyonu


kış dekorasyonu

kış evi

kış evi

kış evi

şömine dekorasyonu

örgü modelleri

örgü yastık modelleri

kış dekorasyon önerileri

kış dekorasyon önerileri

kış dekorasyon önerileri

Sıcacık anlarınız olsun...

Görsel Kaynağı : Lushome

27 yorum :

  1. Beni benden aldın.. Yine aynı şeyi söylüyor olabilirim; ama, bir sevgili olmalı. Şarap içeceğin, mırıl mırıl bir şeyler konuşacağın, itişip kakışacağın..
    Romantik ortamlar bunlar, Juliette..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbetteee, harika bir fikir olur kim istemez ki :))) bu konuda birbirimize o kadar çok benziyoruz ki. ama aynı ortamda sıcak dosta sohbetleri de harika oluyor onu da dilerim hep birlikte bir gün yapma şansımız olur :)

      Sil
  2. havanın tatsızlığı konusunda haklısın:( ama bu tatsız havayı bile aydınlatan görsellerin sıcacık da bir duygu veriyor insana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim ne güzel bir yorum bu. yazının anlamına özgün sıcacık:) İstanbul nihayet açıldı geç saat de olsa. görüş mesafesi oldukça iyi şu an bu arada ;)

      Sil
  3. Ohh, herşey sıcacık, yumuşacık... İnsanın kedi olası geliyor, kıvrılıp yatası :))

    YanıtlaSil
  4. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz com sua doce presença, obrigada!
    Beijos Marie.

    YanıtlaSil
  5. Beni de şömineseverler kulübüne alabilirsin.
    Sıcacık ev,yumuşacık puf puf minderler,çay da olur kahve de-sabah sabah şarap olmaz - ohhhh değmeyin keyfimize!
    Mutlu bir gün olsun hepimiz için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarap keyfini cuma-cumartesi geceleri güzel bir film eşliğinde yapabiliriz. ee bir kış gecesi toparlanmak gerek hep birlikte, kızlar şömine partisi ;)

      Sil
  6. Kitap okuyan kadınla ben yer değişmeliyim..

    YanıtlaSil
  7. giriş paragrafın bile insanın uykusunu getiriyor keyiften yaa.
    :)
    çok güzel bi salon.
    o kadın da amma keyiflidir orda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk olsun deeptone demek uykunu getirdi paylaşımım :))
      teşekkürler keyifli yorumun için :))

      Sil
  8. Ay o örgü yastık ve battaniyeler beni bitirecek☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen hemen yaparsın onlardan o becerikli ellerinle :)))

      Sil
  9. Bakarken içim ısındı. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana içini ısıtabildiysem Sevgili Pembe Kekik :)) teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  10. Yahu sevgili Juliette çay, kahve güzel de, söyler misin benim bünye niye bunların yanına illaki kek, börek istiyor???? Var bende bir anormallik, boş çay sevmiyorum :((( Keyfin bol olsun arkadaşım ;) Fotoğraflarındaki gibi, huzurlu, sıcacık, yumuşacık olsun keyif anların.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumuzda biz de öyle yetiştik her çay demlendiğinde mutlaka yanında yiyecek bir şeyler yapardı anneciğim. Sonra evde becerikli bir el olmayınca yalnız da çay tüketimi oluyor işte. bak ne güzel işte demek ki her çay keyfini farklı tatlarla zenginleştirecek kadar becerikli olduğunu gösteriyor bu alışkanlığın :)))
      keyif dolu anların olsun Esencim ...

      Sil
  11. oh ne güzel görüntüler öyle

    inanın şuan öyle sıcacık bi eve çok ihtiyacım var.ev biraz serin birde küçük bebişim olunca böyle görüntülere imrendik kaldık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim istediğin şekilde sıcacık bir ev sahibi olursun Sevgili Melisa. Bebişi çooook kokluyorum :))
      Sevgilerimle...

      Sil
  12. Sevdigim renkler, sevdigim ortam, sevdigim tarz ;) Fotolara bakarken kayboldum ;)

    YanıtlaSil
  13. Bu sene bu battaniye ve koltuk şallarını ben abarttım galiba! Habire alıp duruyorum, geçen senelerden zaten vardı! Ama daha da seviyorum bak belki de senin paylaşımlarından etkilenmişimdir!!Dün yine ekru renkli, geyikli yumuşacık battaniye aldım ( Marka vermiyeyim!) ama throw gibi kullanacağım! Teşekkürler böyle sıcak paylaşımlar için, ama unutma ben sana sıcak kahve, salep, sıcak çikolata, kış çayı da ikram edebilirim buralarda yani İzmir'de!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sorma canım. ben de de almak yerine yapma takıntısı başladı. ben yapayım özel olsun farklı olsun, değeri kat kat olsun. haa birde bu hobicilere çok özenmeye başladığımdan sanırım bir sürü yumaklar alındı eve. yapıpta içinden çıkabiliyor muyum ee oda ayrı bir şey :))) fikirleri hayata geçirebilsem harikalar yaratıcam ama sanırım ben fikir üreticisi olarak kalmalıyım :))
      ah bir bilsen ne çok istiyorum oraya gelip seninle tanışmayı o güzel İzmirin keyfini bir anda olsa birlikte çıkarmayı bir bilsen. dilerim bu yeni yıl o imkanı tez zamanda sunar bana :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir