N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 02, 2013

Örgü Battaniye Mevsimi Açılmıştır

Hava durumunda yarın için kar yağışı gösteriliyor olsa da, İstanbul haftaya oldukça soğuk uyandı. Artık iyiden iyiye kışı hissetmeye başladığım bu günlere sıcacık bir dokunuş getirmek istedim. Nasıl? Sizce de iç açıcı, yumuşacık, sıcacık değiller mi?

diz battaniyesi

Örgü becerisi olanlar için harika öneriler var. Ben özellikle büyük parçaları bitirebilme sabrını gösteremeyenlerden olduğum için sadece görsellerine bakmakla yetinebiliyorum. Ama bakarsınız bir gün inat eder çıkarıveririm ortaya bir şeyler. Ne de olsa Koç burcuyum, inat damarlarımda mevcut :))

örgü şal
Villa Paprika
koltuk battaniyesi
Villa Paprika
örgü battaniye
Villa Paprika
diz battaniyesi
Villa Paprika
diz battaniyesi
Villa Paprika

şal modelleri

örgü battaniye

diz battaniyesi

örgü battaniye

diz battaniyesi

battaniye modelleri

örgü battaniye

örgü battaniye

diz battaniyesi
English Home
Sıcacık günleriniz olsun...

18 yorum :

  1. Canım bu gidişle seni de örgücü yapacağız sanırım :-) fikirler muhteşem! Yine sıcacık bir yazı ile biz bloğuna konuk ettin. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ufaktan ufaktan başladım bile ama sizler gibi muhteşem şeyler çıkmıyor ortaya. battaniyeden dönme bir yelek ördüm sadece o kadar bitince paylaşıcam blogda zaten :))

      Sil
  2. Salonda en sevdiğim şey; hatta çoğul konuşup "kapanın elinde kalıyor" diyebilirim.. Ruhum English Home diyor ama bedenimin dili ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin içi sıcak da olsa serin de, insan kış günlerinde sürekli elinin altında bulunacak bir battaniye istiyor. E haliyle dediğiniz gibi kapanın elinde kalıyor:)) English Home'un eminim çok daha farklı ürünleri var görsellerini yayınlamadığım.
      Keyifli bir kış geçirmenizi dilerim..

      Sil

  3. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Amo apreciar suas lindas imagens!!!
    Uma doce semana.
    Beijos Marie.

    YanıtlaSil
  4. annemde böyle birşey ördü, dur ben de onu yayınlayayım :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bekliyoruz o halde :)) anne eli değen her şey muhteşemdir..

      Sil
  5. Şallara mı bakayım? Mumlara mı? İkisinin de delisiyim ya! İçim ısındı, juliette...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi hepsi de çok şık duruyor. benim de içim ısındı. İstanbul bugün yine çok soğuk :((

      Sil
  6. Saç örgülü olanlara bayıldım,sandık ve mumlarda çok hoş.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap saç örgülü olanlar hem yumuşacık hem de oldukça şık görünüyor. ben şahsen o kadar becerikli değilim bunları yapmak için :)) olsa olsa düz örgü yapabiliyorum. marifetli eller için umarım iyi örnek olurlar.
      Ben teşekkür ederim ziyaretin için...

      Sil
  7. Ne büyük terapi aslında kalın şişlerle kalın iplerle örülen battaniyeler ;) Benim ilgi alanım dışında şu aralar ama bakmak hoşuma gitti :) Ne geldi bi de aklıma, evde giyilmeyen ne kadar yünlü kazak varsa, büyüklü küçüklü hepsini kırkyama usulü birleştirmeli ;) Al sana kolaydan battaniye ;))
    Dipnot: Bu güzel görsellerin en sonuncusu başlık kısmına bir "h" ister senden, benden söylemesi :)
    Öperim sevgili Juliette, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esen. Dikkatin için teşekkür ederim. Nasıl da dikkatini çekti bravo diyorum doğrusu ;)
      Eskiyen kazaklarla kırkyama usulü gayet iyi fikir aslında. ne dersin bundan bir yarışma yapalım mı :)))
      örgü benim için de güzel bir terapi oluyor aslında. Sonunu genelde getiremesem de.
      Ben de öperim marifetli arkadaşım...

      Sil
  8. Ortak zevklerimizin olması,içimizi de ısıtması ne güzel:)) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet çok fazla ortak yönlerimiz var aslında. ben senin her bloğunu ziyaret edişimde biraz daha fazla yakınlaşıyorum sana bahçe perim. güzel keyifli bir günün olsun.
      Sevgiler...

      Sil
  9. Burda her yer bembeyaz... Görüntü muhteşem ama ya o buz gibi havaya ne demeli :) Bunlara bakarken iyice üşüdüğümü hissettim :) Çok şık hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  10. aaa burda da buket var eski arkadaşlarımdan. petek de var bahçe perisinin arkadaşı.

    eveeet örgü battaniye mevsimi kış geldiii. film izlenirken uyumaca.

    sorularınıza yanıt verdim kiiii.

    :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir