N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Nisan 28, 2014

Güneşin Işıltısını Evinize Taşıyın!

Limon sarısından ambere, başak sarısından hardal rengine çok geniş bir yelpazeye sahip olan Sarı renk; güneşin kendini en çok gösterdiği yaz aylarının da tercih edilen renkleri arasında. Dikkat çekiciliğiyle çığlık atan Sarı; neşe ve enerjiyi, aynı zamanda yaratıcılığı da tetikliyor.  Kahve ve turuncu tonlarıyla kullanıldığında sonbaharın hüznünü barındırsa da, kıvamında kullanılan mekanlara canlılık getiriyor. 

sarı renk dekorasyon önerileri
BHG
Sarı, renk literatüründe 3 Ana Renkten bir tanesini oluşturuyor. Ara renk olarak tanımlanan Mor ile de zıtlık oluşturan bir renk. Bunun dekorasyonda anlamı ise Sarı+Mor kombin yapmak için ideal iki renktir. Yaşam alanınızda bu 2 renge dengeli bir şekilde yer vererek olası bir tekdüze görüntünün önüne geçmiş olursunuz. Renk kullanımları ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.  

sarı renk dekorasyon önerileri
Creative Homes

sarı renk dekorasyon önerileri
Homedit
sarı renk dekorasyon önerileri

Sarı rengi bir çok renkle birlikte uygulamak mümkün. Morun yanı sıra gri tonlar, siyah ve beyaz, kahve  ve bej tonları... Sarı renk, tonuna göre farklı hisler uyandıran bir renk. Özellikle duvarlarda tercih edilen rengin parlak tonlarının sadece 1 duvarda uygulanması öneriliyor. Enerji ve yaratıcılığı tetikleyen rengin bu tonunun fazla miktarda kullanılmasının bir süre sonra yorucu olabildiğini ve kişide huzursuzluk hissi yarattığını belirtiyor uzmanlar. 

sarı renk dekorasyon
BHG
sarı renk dekorasyon
BHG
sarı renk dekorasyon önerileri
Lushome
Çin Feng Shui felsefesine göre yaşam alanınıza sağlık, huzur, mutluluk ve para getirmek için renklerden faydalanıldığını biliyoruz. Sarı tonlar, özellikle Altın sarısı, en çok tercih edilen renkler arasında Feng Shui felsefesinde. Altın sarısının uyum, zindelik, maddi anlamda rahatlık ve huzur getirdiğine inanılıyor. 

sarı renk dekorasyon

sarı renk dekorasyon
BHG
 
sarı renk dekorasyon
Decordir

sarı renk dekorasyon

sarı renk dekorasyon

Sarı renk tonları doğal ahşap, kahve ve beyaz ahşap mobilyalar, hasır ve metalle kullanılabilir. Evinizin dekorasyonuyla çok fazla oynamadan bu rengi evinize taşımak isterseniz, yine her zaman olduğu gibi, aksesuarlar ve tekstil ürünlerinden faydalanabilirsiniz. Bir-iki yastık, tablo, vazo, saksı, çiçek vb malzemeler sarının enerjisinden faydalanmanıza ve güneşi evinize taşımanıza yardımcı olacaktır.

sarı renk dekorasyon
Benjamin Moore

sarı renk dekorasyon
Creative Homes

sarı renk dekorasyon
BHG

sarı renk dekorasyon
BHG

sarı renk dekorasyon
BHG

sarı renk dekorasyon
BrightBazaar
Sarı renk ve tüm renk kullanımlarıyla ilgili daha önceki yazılarıma ulaşmak isterseniz:




19 yorum :

  1. Sarı rengi çok sevmesemde , fotograflarda çok beğendim demekki kullanmasını yakıştırmasını bilmek gerek, yine görseller harika sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası benimde çok yoğun kullandığım bir renk değildir Sarı. Ama evet söylediğin şekilde yerinde ve kararında kullanıldığında şık duruyor. Beğenenler için ;)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba ziyaret ve yorumunuz için çok teşekkürler.
    Ne güzel tasarlanmış bu mekanlar içim açıldı:)
    Kucak dolusu sevgilerimle mutlu bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Hatice Hanım. Beğendiğinize çok sevindim.
      Harika bir haftanız olsun :))
      Sevgiler..

      Sil
  3. Işıl ışıl ne güzel insanın içi açılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika... Çok mutlu oldum bu hissi uyandırabildiğim için :))

      Sil
  4. Sari rengin bir evde bu kadar guzel gorunecegini xusunmemistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her biri ayrı güzel değil mi Seden :))
      Sevgiler..

      Sil
    2. özellikle ilk karede aklım kaldı :)

      Sil
  5. Sarı çok sevdiğim bir renk, eşim pek sevmediği için evimde sadece bir odamda kullanabildim. Ben gri ile kombinlemeyi tercih ettim. Ama mor ile de çok şık durabiliyor ki bu senin görsellerde de açıkça görülüyor. Güzel ve neşeli bir paylaşım olmuş, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri ve morla bende çok beğeniyorum bu rengi çok kullanmasamda. Ama yine de bu yaz yastık-aksesuar deneyebilirim ;)
      Teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  6. ohhh miss,çiçek gibi evler,teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun ve ziyaretin için. Sevgiler..

      Sil
  7. fotoları görünce şöyle bir düşündüm; sarı benim ömrüm boyunca kullanmadığım tek renk... ne dekorsyonda,ne giyimde ve hatta ne de sorfrada..ama içini ısıtıyor görünce insanın o ayrı... bu yıl bir de bunu mu denesem acaba enerjimi arttırmak için ;) paylaşım için çok teşekkürler sevgili jüliette ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden olmasın bakarsın aslında en çok sevdiğin renk oluverir birden. bazen kullanmadan denemeden bilemiyoruz neyin bize iyi geleceğini daha mutlu hissettireceğini. ufak ufak denemelerle başlayabilirsin mesela :))

      Sil
  8. Yaklaşık 10 yıl kadar önce sarı renk duvar boyası çok modaydı ben de salonumu sarının hardala kaçan bir tonuna boyatmıştım ,gerçekten çok hoş olmuştu ama bir süre sonra sıkılmıştım ,sonra yeniden boya falan... Olsun varsın ben çok eğleniyorum böyle...
    Severim ben rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemişsin ve hevesini almışsın Sevgili Colette. Benim şu an Orkide Pembesi ve fuşyaya olan bitmeyen bir tutkum var mesela. Yaptığım çalışmalardan da dikkatini çekiyordur. Bazı renkler geçici tutkuyla bağlandığımız sevdiğimiz renkler oluyor. Benim pembelerimin de baharı bitecektir yakında biliyorum :))
      Renk hayatın vazgeçilmezi. Renkli hayatlarımız olsun o halde hepimizin de :))

      Sil
  9. MORUN KARİZMASI İLE SARININ ENERJİSİ BİRLEŞİNCE NE GÜZEL OLMUŞ! SİYAK KOMBİNİ İSE ZATEN FARK YARATIYOR! BEN DE COLETTE HANIM GİBİ BİR DUVARIMI SARIYA BOYATARAK GÜNEŞ RENGİNİ İÇERİYE ALMIŞTIM BİR ZAMANLAR...

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle Petekcim ben de mor ve sarıyı çok yakıştırıyorum birbirine çok iddialı ve göz alıcı bir duruş sergiliyorlar. Siyah ise başlı başına bir asalet benim için :)) Güneşimiz hiç eksik olmasın hayatlarımızdan yaşam alanlarımızdan..

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir