N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mayıs 03, 2013

En Beğendiğim 20 Chester Koltuk Modeli


Busnelli by Sihir Mobilya
Mobilya sektöründe bazı tasarımlar vardır ki yıllarca kullanılmasına rağmen hiç eskimeden yeni kalırlar. Chester, gerçek adıyla Chesterfield koltuklar, bu tasarımların en belirgin örneklerinden biri. Belki de en eskisi diyebilirim. İlk olarak İngiltere'de üretilmeye ve kullanılmaya başlanan Chester koltukların en belirgin özelliği kapitoneli olması.

Baxter
Baxter
Konfor ön planda tutularak tasarlanıyor olması, Chester koltukların yaklaşık 200 senedir tercih ediliyor olmasının en önemli sebebi olsa gerek. İlk dönemlerinde kahverengi, yeşil ve kırmızı deri olarak üretilen Chester koltukları, günümüzde farklı kumaş ve renklerde görüyoruz. Ve hatta tarz olarak da orijinalinden epey uzaklaşmış modelleri görmek mümkün. 
CoCoCo
Natuzzi
Busnelli
Milano Mobilya
Temperature Design

Sterling Furniture
İngiliz Vintage tarzını en iyi şekilde yansıtan Chester koltukları günümüzde modern, avangard, vintage mekanlarda kullanmanız mümkün. Orijinal Chester koltuklar takım olarak kullanıldığında ortamda ağır bir etki bırakabilir. Dekorunuzu tamamlamak için tek bir sofa kullanabilirsiniz. İsterseniz daha modern kolçaklı, modern ayaklı chesterları takım olarak kullanmanız da mümkün. Eminim ferah, bir o kadar da şık ve rahat bir ortam olacaktır.
Anthro


Mudo Concept

Mudo Concept
Dwell Studio
Mudo Concept
Maxx Depo


Sevgiyle kalın...









23 yorum :

  1. AAAHHHHHH AHHHH !!!
    biz de bu görselliklere aldanıp güzelliğine vurulup aldık chesterları ama hiçkimseye tavsiye etmem arkadaşlar hiç rahat değil bu koltuklarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görseldede zaten rahat olmadığı görünüyor

      Sil
  2. Çok üzüldüm kötü tecrübeniz için. Her şeyde olduğu gibi el işçiliği çok önemli, hem görsellik hem de rahatlık açısından. Bazen servet ödeyerek aldığımız eşyalar bile çok rahatsız çıkabiliyor. Umarım en kısa sürede sizi mutlu edecek koltuklarla değiştirirsiniz chester larınızı.

    YanıtlaSil
  3. sondaki pembemsi olani cok begendim, hem evimizin stilinide cok guzel uyuyor, ama renk farkli olursa daha sahane olur :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Adsız, denemeden karar vermeyin derim. Eğer doğru üretilmiş Chester bulursanız rahatlığından vazgeçmeniz mümkün olmayacaktır ;)

    YanıtlaSil
  5. Ah ah benim bayıldığım koltuklar. :) bence de tek bir tane yeterli. Ama biz evi artık daha rahat ve pratik mobilyalar çevirmeye çalışıyoruz işin doğrusu. Yorumlarda da rahat olamdığını yazmışlar. :(
    Ben bu fotoğraflarda 10- 16 ve en sonuncuyu beğendim.
    Deminden beri zevkle dolaşıyorum blogda. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. Genel olarak yorumlar rahat olmadıkları yönünde, her ne kadar şıklıklarıyla göz kamaştırsalar da çok fonksiyonel bulunmuyorlar maalesef. keyifli dolaşımlar dilerim. teşekkürler güzel ziyaretiniz için :))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. En sevdiklerimden! Evime almak istiyorum ama herkes rahat olmdığını söylemiş üzüldüm :( Tabiki bu beni kararımdan dööndüremez!
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim, keyifle takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebeğin Hisleri çok teşekkürler güzel ziyaretiniz için. İlginizi çekebilecek daha çok fazla ürün ve bilgi bulacağınızdan eminim bloğumda :)
      bence de kararınızdan vazgeçmeyin ve mutlaka deneyin. Bir tane 3'lü sofa bu zevkinizi tatmin etmeniz için yeterli olabilir. Aman dikkat ehil ellerden çıkmış bir ürün bulmaya gayret edin. İşçilik kalitesi konfor ve görsellik açısından oldukça önemli bir ürün gurubu.
      Sevgiler..

      Sil
  8. Dogru bir iskeletle kullanilan sungerle ve kumasla ilgili vede modeliyle alakali rahatligi.dogru secim yapilirsa hem gorselligiyle salonunuzu doldurur hem yatip tv keyfi yapabilirsiniz.bu modele en yakisan kumas kadife.kapitone kadfede daha guzel oturuyor.ve salonunuz musaitse 2 adet uclu cok guzel olabilir.klasik modelinden sasmamak gerekir.sizden torunlariniza kalacak zamansiz bir model.modernlede klasiklede eslestirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar. Ben chester kanepe ustası bir koltuk atölyecisiyim.
    Chester kanepelerde rahatlığın olmaması bir çok firmanın sadece görsele önem vermesinden kaynaklanmaktadır.
    Biz bu algıyı kırıp, yıllardır rahatsız olan chester modellerini ergonomik dizayn ile rahatlığa kavuşturduk. Yapılamayacak bir şey değil, yeter ki usta ellerden çıksın.
    Saygılarımla, Mevlüt Can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüt Bey yorumunuz için teşekkürler. Yazımda da belirttiğim gibi söyledikleriniz çok doğru. Ehil ellerden çıkan chester lar oldukça konforlu. İletişim bilgilerinizi bana iletirseniz sevinirim. Talep olduğunda sizinle görüşmek isteriz.

      Sil
  10. Modeller harika nerden alabiliriz

    YanıtlaSil
  11. Marka isimlerini görsellerin altında bulabilirsiniz. benzer modelleri iyi bir mobilya ustasına da özel olarak yaptırmanız mümkün. Bir üstteki yorumdaki Mevlüt Can beyefendi kendilerinin üretim yaptığını belirtiyor. İsterseniz görüşebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. mevlüt bey gorusebılırmıyız ben chester takım almak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  13. ben de her gördüğümde ay ne güzel diyordum bu koltuklara ama adını bilmiyordum :))
    chester demek hmmm :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    Chesterfield koltuklarının tarihini merak edenler için blog sayfamızda bu konuyla ilgili bir yazı paylaştık.

    Saygılarımızla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bilgi için Kodeks Mobilya. Profilinizden sayfanıza ve iletişim bilgilerinize ulaşılabiliyor.

      Sil
  15. Rica ederiz Juliette Hanım

    YanıtlaSil
  16. meraba chsterfield koltuklar icin hangi deriler uygun gercek deri yumusak deriden cikan koltuklarmi daha dayanikli ve konforlu oluyor yoksa biraz kalin deriden olanlarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aslında biraz işçilikle alakalı. Bu yıl fuarda suni deriden ama hakiki deri kadar şık ve kaliteli bir koltuk beğendim mesela. Ilk önce bakılması gereken işçilik ikinci aşamada deriye bakmanızı tavsiye edebilirim .

      Sil
  17. Güzel modeller seçmişsiniz tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir