N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Temmuz 07, 2013

Bu Kekler Bir Dilek İçin

Bloğum yemekle alakalı olmasa da, içeriğinden ötürü sizlerle paylaşmak istediğim bir konu var. Özellikle takip ettiğim veya beni takip eden blogger arkadaşlarımın ilgileneceğini düşünüyorum. Bizim de bir desteğimiz olabilirse ne  mutlu bize, öyle değil mi?


Hasta çocuklara destek amacıyla Ayşe Kucuroğlu Pril-Henkel sponsorluğunda bir Kek tarifleri kitabı hazırladı. Tarifler; aralarında Ajda Pekkan, Nil Karaibrahimgil, Burcu Esmersoy, Ayşe Boyner, Pınar Altuğ, Feryal Gülman gibi 70 ünlü kişi tarafından yazıldı. Kitabın satışından elde edilecek gelir hastalığı ciddi boyutlarda olan çocuklar için kullanılacak. Oldukça anlamlı bulduğum bu çalışmayı tanıtarak ve bir tane de kitap edinerek katkıda bulunmak istedim. Çocuklar hep mutlu ve sağlıklı olsun...  

1 yorum :

  1. çok güzel bir düşünce.elele verince bir
    anlam ortaya çıkıyor.Ben de faceim de paylaştım.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir