N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Temmuz 08, 2013

Mutlu Pazartesi: Bisiklet Saksı

Güzel bir hafta daha başladı. Pazartesi henüz Pazartesi'liğini hissettirmese de, her türlü sendroma hazır ve nazırım:)) Bu Pazartesi sendromunu acaba herkes yaşıyor mu çok merak ediyorum. Bugün enerjimi maksimumda tutmak için güzelliklerle başlamak istedim haftaya ve güne. İşte bakın bu şık bisikletleri buldum. Bahçeniz veya balkonunuz müsaitse bence mutlaka deneyin. 













Ferforje bisikletlerin bu kadar revaçta olduğunu inanın bilmiyordum. Biraz derin araştırınca bir çok firma tarafından üretildiğini farkettim. Ama benim en çok beğendiğim yeni yapılanlardan ziyade vintage kokan, biraz paslanmış bisikletler diyebilirim. Yaşanmışlıkların çiçeklerde tekrar vücut bulmasına tanık oluyorsunuz.... 

Mutlu ve başarılı bir hafta diliyorum herkese...

18 yorum :

  1. Oh haftabaşı içim açıldı, 4.bisiklet benzeri bende var. İçine aloe vera mı yerleştirdim. Enerjine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Petek. Ben cevap verene kadar haftasonu oldu gerçi :)) yoğunluk yoğunluk yoğunluk.. tatile gidemeyince yeşilliklere verdim kendimi :)

      Sil
  2. çok hoş bende çok seviyorum ferforje bisikletleri, çiçeklerde çok yakışıyor ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kahve Tadında, ferforjeler oldukça şık gerçekten. ben ferforje bahçe mobilyalarını da pek beğeniyorum. Bununla ilgili bir yayın yapmıştım öncesinde ilgilenirsen oraya da bir göz atabilirsin ;) sevgiler

      Sil
  3. ben de çok severim.Güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bahçe perim. aslında bu tarz paylaşımlar senin bloğuna daha çok yakışacak gibi duruyor, ismi oldukça hoş BAHÇE PERİM :)))

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)Benim blogun içeriği farklı.Bir de benim en zayıf olduğum nokta normalde de dekorasyon:SS

      Sil
    3. olsun... sizden benden bir şeyler, eksiklerimizi tamamlarız birbirimizin:))

      Sil
  4. Çok güzeller..Bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. canım bloğunu çok beğendim ve takibe aldım bende beklerims evgiler..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili juliette,nerelerdesin? Umarım herşey yolundadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petekcimm çok teşekkürler. Buralardayım ama bu yaz o kadar yoğun geçiyor ki... tatil olsa iyi ama işler hala çoook yoğun. Güzel tabiki çalışmayı seven Ben için. Ama biraz ara verip bebeğime, yani bloğuma, vakit ayırmam lazım. haftasonundan itibaren düzenli buralarda olmaya çalışıcam :))) Sevgiler...

      Sil
  7. benim olabilirmiiiii?
    bahcemde bi tane var ama:)
    bayildim

    YanıtlaSil
  8. baştan 3. olana bayıldım sizinle nasıl ıletıseme gecebılırım almamız mumkun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunların satışını yapmıyorum ama Eminönü nde satılıyor bunlardan istanbul dışında iseniz alıp gönderebilirim size . Mail adresinden her zaman ulaşabilirsiniz sevgiler

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir