N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ekim 02, 2013

Stil & Trend : Dekoratif Bank

Son 3-4 yıldır oldukça popüler olan ve ağırlıklı olarak yatak odası, yemek odası, antrede kullanılan Banklar; 
farklı model ve kullanım alanlarıyla hayatımızdaki önemini koruyor. Klasik, vintage, modern, country... tarzı ne olursa olsun evin bir köşesine yerleştirdiğimiz bankların kapladığı alan ve fonksiyonelliği düşünüldüğünde bir süre daha öncelikli tercih edilen ürünler arasında kalmaya devam edeceğe benziyor. 


  

Yemek Masası Bankları

Özellikle küçük mekanlarda kalabalık ziyafet sofraları için idealdir. Masanın uzun kenarlarından bir tarafına sandalyeler diğer tarafına 1 adet bank yerleştirilebileceği gibi, üst görselde yer aldığı şekilde 2 taraflı da kullanılabilir. Yemek sonrası masanın altına yerleştirilebilme özelliği olduğu için yerden tasarruf etmenizi sağlar.



Houzz
Livbar
Salon & Oturma Odası Bankları


Salonda veya oturma odasında farklı kullanım alternatifleri mevcuttur bankların. Koltuklarınızla birlikte misafirlerinizi ağırlarken, ortada sehpa olarak, ya da cam kenarında kitaplarınızı okurken. Özellikle sandıklı döşeme banklar ortadaki ıvır zıvırı yok etmek için iyi bir yardımcı olabilir. 


Decorpad





Yatak Odası Bankları

Yatağa uzanmadan önce kıyafetlerinizi koyabileceğiniz, giyinirken kullanabileceğiniz yatak ucu bankları da oldukça vazgeçilmezdir. Döşeme olanlar, sırtlıklı modeller veya 2 adet barcelona tip puf yan yana konulduğunda da görsel anlamda oldukça dekoratif bir etki yaratır. 



 Antre Bank Dekorasyonu 

Dışarıdan geldiniz şöyle kısa bir soluklanma için, hazırlanırken yanınıza alacaklarınızı göz önünde bulundurmak için, pabuçlarınızı giyerken... Ne kadar çok gereği var aslında değil mi girişe bir bank yerleştirmenin. Altı kısımlara koyacağınız kutular, ayakkabılar evlerin giriş bölümlerinde genelde olan karmaşayı toparlamaya da yardımcı olur. 





Bütçenize, evinizin dekorasyonu ve zevkinize uygun çok fazla alternatif mevcut. Bank modeli seçerken, aynen Dresuar seçiminde olduğu gibi evin genel konseptinden farklı bir şey seçilmesinin ortamda farklı bir etki yaratacağını düşünürüm. 




Siz ne düşünüyorsunuz banklarla ilgili? Kullanıyor musunuz evinizde?


17 yorum :

  1. Döndüm döndüm baktım. Hepsi birbirinden güzel:))

    YanıtlaSil
  2. Bel ilk defa yegenimin evinde gordum, kiraci ve evleri kucuk oldugu icin yemek odasinda tercih etmisler, yemekten sonra masanin altina koyuyorlar boylece alandan kazaniyorlar. Kucuk evler icin ideal bence. Diger banklara gelince bende bank degil, 3 tane meridien var. Cok daha kullanisli, ama ilk fotodaki banka bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mevlüde küçük mekanlar için çok ideal. Bir ara oturduğum evde bende mutfakta kullanmıştım. hayat kurtarıcı oluyor mutfakta fazla kalabalık olduğunda.

      Sil
  3. Kendi mutfağım için acaba kullanışlı olurmu diye düşündüğüm banklarımdan çok menunum.Özellikle küçük çocuklarımın olması ,ohhh be iyiki de bunları tercih etmişim dememe sebep oluyor.Düşünenler varsa hiç tereddüt etmesin.Ayrıca semtimizdeki marangoza yaptırarak çok da ucuza mal ettim.Görseller çok güzel,paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler sevgili Serpil. Ben de hep bu tarz eşyaların mahalle marangozlarına yaptırılması taraftarıyım. Hem daha az maliyetli hem de mekana uygun ölçülerde yapılması mümkün oluyor. Çocuklarla birlikte keyifli yemekler dilerim...

      Sil
  4. Dekoratif olarak çok güzel duruyorlar. Ama ben yemek yerken arkama yaslanabilmek isterim, rahat olmak isterim. Yatak odası ve salonda kısa kullanım zamanlarında kullanmak için uygun olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırtlıklı olanlar da mevcut ama rahat kolçaklı bir sandalye kadar konforlu olmadığı bir gerçek. Teşekkürler yorumun için.

      Sil
  5. Dekoratif anlamda çok beğendiğim için, yerim de olmasına rağmen mutfak masamda kullanıyorum bu banklardan ve modern bir görüntü kazandırdı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim o güzel zevkinle harika bir model yaptırmışsındır Sevgili Petek. Keyifli yemekler dilerim.

      Sil
  6. Hepsi çok güzel, bende çok istiyorum aslında. Özellikle antreye hoş bir hava katacak gibi, ama bakalım ne zaman gerçekleşecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel ölçü çok uygun fiyatlara yaptırabilirsin Kahve Tadında. Üzerine de tek uzun veya bir kaç tane küçük minderle harika olabilir. Umarım en kısa sürede gönlüne göre bir tane bulursun ;)

      Sil
  7. antreyedeki çekmeceli banklar çok mantıklı alsında.. ayakkabını giyerken felan oturursun.. çok şık :)

    YanıtlaSil
  8. ben de olmamasına rağmen seyretmesi keyifli.salonda 3,resmi sevdim.Mutfakta da livbar çok hoş.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  9. Banklar sizinde belirttiğiniz gibi evimizin her odasında rahatlıkla bir yer bulabiliyor..Fonksiyonel,pratik,dekoratif....Sıkıldıgınız an yerini değiştirebilirsiniz..yaratıcılık size kalmış.. Çok güzel görseller paylaşmışsınız...Sevgiyle kalın.Aida

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel banklar seçmişsin, hepsine de hayranlıkla baktım Sevgili Juliette :))
    Biz de pişman olduk sonradan yemek masasının bir tarafına sandalye yerine bank almadığımıza :( En önemlisi de yerden tasarruf, koca koca sandalyeler yerine çok pratik bence ve çok da estetik...
    Evin girişinde çok güzel duruyor ve çok kullanışlı ama şu andaki eve mümkün değil, ben hayal kurdum ama sayende, büyük bir eve çıkmışız, girişine bunlardan ama en bi güzellerinden en bi şıklarından koymuşum, ayakkabılarımı bağlıyorum :))
    Sağol....

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir