N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ekim 29, 2013

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun !

CUMHURİYETİMİZİN 90.YILI HEPİMİZE KUTLU OLSUN. 
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!





rüzgar çanı
Çini Atölyesi
Atatürk resimli kupa



Atatürk fincan
Porland Atatürk Koleksiyonu

Atatürk desenli fincan
Porland Atatürk Koleksiyonu  
bayraklı duvar saati
Tekzen Saat
Bu özel günde, Bayrağımızın ve Atamızın resimlerini süslediği bazı özel parçaları sizlerle paylaşmak istedim. Hem manevi bir haz hem de görsel bir güzellik. Ne dersiniz? 

Nice Cumhuriyet Bayramlarını hep aynı coşku ve aşkla kutlamak dileğiyle...

8 yorum :

  1. Ne keyiftir bu fincanlardan kahve içmek, canım...

    YanıtlaSil
  2. Kutlu olsun en büyük bayram!
    Ne harika seçimler. Kahve fincanları hariç diğerlerini ilk kez görüyorum.
    Teşekkürler sevgili Juliette!

    YanıtlaSil
  3. Dördüncü resimdeki lacivert takımda bir kahve de ben isterim:)) Teşekkürler arkadaşım, gururla, coşkuyla, saygıyla başımızın üzerinde taşıyacağımız cumhuriyetimizin yeni yaşı kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. Fincanlar çok hoş :) Cumhuriyet Bayramı hepimize kutlu olsun..
    Bu arada sayfamda seni bekleyen bir mim var, cevaplamak istersen inceleyebilirsin...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım her birine ayrı ayrı

    YanıtlaSil
  6. Kutlu olsun Sevgili Juliette :)
    Kırmızı ve beyaz uyumu harika zaten, seçtiklerin de öyle :)

    YanıtlaSil
  7. Cumhuriyetimizin 90 . yılını candan kutluyorum sevgili Juliette, Bu çalışmasından dolayı Porlandı tebrik ederim.Çoktandır standlarını görmediğimden farketmemişim ama çok duygulandım..

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir