N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ekim 21, 2013

EN UZMAN BLOG ADAYIYIM!



Değerli Arkadaşlarım,

2012 yılı sonunda başladığım blog yazarlığı serüvenim, sizlerin desteği ve beğenileri sayesinde bugünlere kadar geldi. Henüz daha başlangıç noktasında olduğumu hissetsem de, sizin sayenizde, doğru noktada ilerlediğimi görmek beni oldukça motive ediyor. 

Hürriyet Bumerang tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Bumerang Ödülleri'nde EN UZMAN BLOG adayı seçildim. Şimdi sizin desteğinize ihtiyacım var. Tek yapmanız gereken Oy Ver linkine tıklayarak oyunuzu bana vermeniz. Oylama tamamen ücretsizdir. 

Şimdiden desteğiniz için çoook teşekkür ederim :))))



11 yorum :

  1. Tebrikler Sevgili Juliette :) Verdim oyumu gitti, bol şansss....

    YanıtlaSil
  2. Haftada en az 4 kez ziyaret ettiğim bu güzel Blog'a ve Blogger'a oy vermeden olmazdı... Bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Tabii ki bu kategoride oyum size :)
    En çalışkan blog olarak da Banu'ya gitti :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında bence birden fazla kategoride yarışabilirsin Juliette. Ben de oyumu kullandım. Facebook sayfamda ve grubumda da paylaşıyorum. Şansın bol olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımlarını görüyorum Elifcim teşekkürler desteğin için :) yalnız tek kategoride yarışılıyor bende en yakın bu diye düşündüm. Sevgiler...

      Sil
  5. Oyum tabiiki sana😊 sevgiler😉

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir