N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Şubat 07, 2013

Sevgililer Günü İçin Harika Bir Hediye Nil Defteri'nden


Uzun süredir Hayat Işığım'a özel hazırlamayı planladığım ama bir türlü hayata geçiremediğim Aşk Kavanozu'nu sevgili Nil Defteri bloğunda hazırlamış bile. Oldukça yaratıcı ve şık bu hediyeyi sevgililer günü için bir izleyicisine hediye etmek istiyor. Öncelikle bu kadar anlamlı bir hediye seçtiği için kendisini kutluyorum. Şanslı kişinin, Aşk dolu günlerde sevgiyle kullanmasını diliyorum. 
Çekilişe katılmak için Lütfen tık...

2 yorum :

  1. Oncelikle samimiyetim icin cok tesekkurler, blogunda paylasmana cok mutlu oldum :) ins. sansli kisi sen olursun ve bende hediyeyi sana gonderirim... bloguma yorum biraktigini gordum ama onaylarken yanlislikla sildim tekrar yorum yaparsan cok mutlu olurum :) bu arada blogunu keyifle takip ediyorum senin kadar dekorasyona bende merakliyim. sevgiyle kal, nil.

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ediyorum ilgin için Sevgili Nil defteri. Güzel ve yaratıcı olan şeyler paylaşıldıkça hayatımızdaki güzellikler çoğalır. evet kazanmayı çok arzu ediyorum ama kim kazanırsa kazansın yeter ki layıkıyla kullansın. gerçekten çok anlamlı bir hediye ne de olsa :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir