N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 28, 2014

Alışveriş : Fall Dream Yemek Takımı

Bernardo'nun yeni ürünlerinden Fall Dream yemek takımını beğeneceğinizi düşünüyorum. İnce Bone China porseleni olan takım 24 parçadan oluşuyor. Soft renk ve desenleri ile sofralarınıza hem espri hem de şıklık katacaktır. 
24 parça yemek takımı
Fall Dream-Bernardo


Takım açılımı
6 adet Servis Tabağı
6 adet Çukur Tabak
6 adet Pasta Tabağı
6 adet Kase

Servis Tabağı

porselen yemek takımı
Çukur Tabak

bone china yemek takımı
Pasta Tabağı
Ürünü satın almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


Üretici Firma 
www.bernardo.com.tr


15 yorum :

  1. çok güzelmiş,bayıldım.ancak şimdi bütçemi ölçüp biçmeliyim:)

    YanıtlaSil
  2. Bernardo'nun takımları çok hoş oluyor.
    Bu takım da öyle;)
    Ama fiyatları sürekli değişiyor.
    http://birdunyafikir.blogspot.com.tr/2013/08/bernardo-kahvalti-takimlarindaki-kafa.html adresindeki yazımda bunu detaylı bir şekilde anlatmıştım...
    Bir takım beğenince hemen almamak lazım sanırım Bernardo'dan, zira fiyatları bir iniyor, bir çıkıyor:)
    Takipleyip uygun zamana denk getirmek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün firma ürünlerinde genelde oluyor bu.

      Sil
  3. Bernardo aşmış kendini o halde bu takımla. Hep çiçek böcek, karmaşık bulurdum porselenlerini.
    Bunlara bayıldım. Çok sade, hatta üçgen ayaklık ile tam seyretmelik bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarzda değişim var evet Emel. Gözlem çok iyi :))

      Sil
  4. En baştaki grili favorim.Bernardo tasarımcısını değiştirmiş sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bende düşündüm. Bazen farklı çizgiler denemek gerekiyor ;)

      Sil
  5. Bernardo'nun yemek takımlarına bayılıyorum ben. Bunu görmemiştim çok şıkmış gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kaliteli ürünleri var Bernardo'nun bende beğenirim. Bir ara mağazaya gidip canlı canlı bakmak lazım ;)

      Sil
  6. Hii cok guzel, bayildim.. Hemen esime gosterdim o da begendi ;-) Sanirim yarin gidip alicagiz.. Oley <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrr :)) Lezzetli yemekleriniz, keyifli anlarınız olsun o zaman :))

      Sil
  7. Çok hoş ama artık koyacak yer kalmadığı için uzun zamandır sevdiğim tabaklardan bir iki tane alıp bırakıyorum.. Keşke tek satsalar bunlarıda, koleksiyona kesin eklenirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız. Kaseler mesela çok fazla kullanılmıyor. Bir de çekirdek aile kavramı iyice değiştiği için 2'li ya da 4'lü setler daha makbul şu aralar. Bakarsınız yurtdışındaki gibi tek tek de satışa çıkar bir süre sonra ;)

      Sil
  8. Bernardo'yu çok beğeniyorum. Ben de yemek takımlarımı hep Bernardo'dan tercih ettim. Bu takım da çok güzelmiş. Takipteyim ben de beklerim sevgiler
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. işte benim yemek takımııım!

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir