N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Eylül 17, 2013

Askı ve Çerçeve Çözümleri

Geçtiğimiz günlerde 3M firmasının Ev Yapım ve Hobi Ürünleri Departmanı proje stajyeri Eda Ermert denemem için firmanın Command ürünlerinin numunelerini gönderdi. 2014 yılı pazarlama planı çalışması kapsamında bloğumda ürün tanıtımı yapmamı rica eden Sevgili Eda'yı öncelikle girişimci ruhundan dolayı tebrik ediyorum. 3M gibi bir dünya markasında öğrenci statüsünde böyle bir çalışma yapması gerçekten gurur verici. 

Ürünler aslında hepimizin oldukça fazla ihtiyaç duyduğu tarzda ürünler. Hani diyorum ya hep kullanılan ürünlerin, eşyaların hayatı kolaylaştıracak tarzda olması onları kullanırken daha çok keyif almamızı sağlar diye. İşte bu ürünler de aslında yüklendikleri görev itibariyle oldukça önemli bir yere sahipler. 



Özel bir bant teknolojisi olan Command™ çift tarafa güçlü yapışıyor ve en önemlisi istenildiğinde iz bırakmadan çekip çıkarılabiliyor. Farklı ağırlıkları taşıyabilen, farklı kullanımlara hitap eden, değişik tasarımlarda askı ve bant çözümleri bulmanız mümkün. 

En güzel özelliği de istenildiğinde çekip çıkarılabiliyor olması. Hani genelde askıları astıktan sonra keşke biraz daha alta ya da üste assaydım deriz ya; bu genelde birçoğumuzda olur; Command™ ürünlerinde bu sıkıntıyı tamamiyle bertaraf etmiş oluyorsunuz. Yedek bantıyla çıkardığınız askıyı tekrar kullanmanız mümkün. 

Ben özellikle çerçeve için kullanılan gizli bantları çok beğendim. Çerçeve arkalıklarına istediğiniz yerlere yapıştırıp duvara sabitleyebiliyorsunuz. Ortadan asıldığında meydana gelen eğri durma problemini de baştan bertaraf etmiş oluyorsunuz. 

Command™ grubunda ürün gurubu oldukça fazla; 
 –Genel amaçlı askılar
 –Çerçeve askıları
 –Çerçeve asma bantları (cırt cırt bant)
 –Süsleme için kullanılabilecek şeffaf süsleme askıları
 –Banyo askı ve aksesuarları
 –Kablo düzenleyici askı ve klipsler 

Evim Şahane programını seyretmeyen var mıdır bilemiyorum. Bakın Selim Yuhay ve Derya Baykal ürünlerin kullanımlarıyla ilgili oldukça detaylı bilgiler veriyor :



Nasıl sizce de tam kurtarıcı niteliğinde ürünler değil mi? Denemenizi tavsiye ederim.


6 yorum :

  1. 3m markası olan her ürünü gözü kapalı terddütsüz alabilirim ,kolay kullanımı olan güzel askılarmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3m ürünleri gerçekten çok kaliteli ve sizi yarı yolda bırakmıyor. bir çok ürününü gönül rahatlığıyla kullanıyorum bende.
      teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  2. Bunlardan bende kullandım. Çerçeve için olanlardan almıştım bence kesinlikle mükemmel. duvar kağıdı üzerine uyguladım buna rağmen hiç bir şey olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duvar kağıdında ben tereddüt etmiştim biraz ama sorun olmaması iyi. ürün etiketlerinde dayanıklı duvar kağıdına uygulanabilir demiş çünkü. sanırım şu piyasada satılan ucuz duvar kağıtları için uygun değil.

      Sil
  3. Çerçeve için olanlar süpermiş, tam ihtiyacım olan şey, özellikle ahşabı ben kestirmişsem, arkasına aparat monte etmek hayli zor oluyor. Çok teşekkürler bu faydalı post için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Sevgili Bahar ürünle ilgili yurtdışında yayınlanmış videoları da seyrettim özellikle özel kesim çerçevelerde harika bir çözüm gibi görünüyor. Umarım kolaylıkla kullanırsın:))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir