N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Eylül 19, 2013

Sonbahar Kapı Süsü Modelleri

Eylül'ün gelmesiyle birlikte evdeki dekoratif objeler de, mevsimin gerektirdiği şekilde değişikliğe uğramaya başladı. Dökülen yapraklar, kuruyan dallar hepsi de bir esin kaynağı aslında şu günlerde. Sonbahar renklerinin hakim olduğu bu kapı süsleri de, hem eğlenceli hem de görsel anlamda etkileyici nitelikte. Siz kapınıza bu süslerden hangisini yapardınız? 

Crafty Sisters
Geçen gün yazdığım Sonbahar Dekorasyon Önerileri başlıklı yazımda Sevgili Esen, sonbahar ev dekorasyonu için hafta sonu bol bol kuru yaprak ve dal toplamamızı önermişti. Ben de O'nun önerisine uyup bu hafta sonu evimin hemen arkasındaki koruya gideceğimi söyledim. Oradan toplayacağım kuru dallar, yapraklar ve kozalaklarla belki bunlara benzer bir kapı süsü yapmayı becerebilirim;)
Hugs and Keep Sakes
Hugs and Keep Sakes
Craft Berry Bush
Craft Berry Bush'ın bloğunda gördüğüm üstteki model için ihtiyacınız olan kahve filtre kağıdı ve gazete kağıtları. Eğer kuru dal ve yaprakları çok fazla kullanmak istemezseniz farklı malzemeler de seçebilirsiniz. 
Lauren's Creative
Yapay çiçekler de bu tür kapı süsleri yapmak için oldukça ideal ve daha uzun ömürlü oldukları bir gerçek. Ama her zaman olduğu gibi beyan etmek durumundayım kişisel olarak yapay çiçek kullanmayı sevmiyorum. Çok Yapay geliyor ;) 

Hugs and Keep Sake
BHG
BHG
BHG
BHG
BHG 
BHG 
BHG
BHG
BHG
BHG
Bu modelleri hangi sayfalardan aldığıma dair linkleri altta sizlerle paylaşıyorum. Birçoğunda nasıl yapıldıklarına dair tarifler de mevcut. Özel olarak beğendiğiniz bir model olursa ayrıca paylaşmaya çalışırım.

Keyifli sonbaharlar...

Görsel kaynağı :

Hugs and Keep Sakes
Crafty Sisters
BHG
CrafftBerrybush
Laurenscreative

6 yorum :

  1. "Becerebilir miyim?" ne demek Sevgili Juliette, alasını yaparsın sen :)
    Teşekkür ederim yazının içinde "Sevgili Esen" diyerek beni andığın için :) Çok zarifsin (yine!)
    Ben ikinci görseldekini sevdim en çok, bi daha baktım şimdi, evet o benim tarzıma yakın, ben nar severim diye belki de, bak heyecanlandım şimdi, yılbaşı yaklaşıyor ve ben her yılbaşı "Nar Delisi" oluyorum, geçen sene kırmızı tüllerle giydirmiştim narları (önceki sene de!) süslemiş, hediye etmiştim, patlatmak için...
    Çok dağıttım yine di mi, çok pardon ama sen şimdi ne fikirler verirsin bize yılbaşına yakın kimbilir :)) çok güzel olacak Sevgili Juliette çoook :))
    Merakla bekliyorum çelengini :)
    Sevgiler, sonbaharın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel yorumların için. Yine güzel bir fikir daha geldi işte senden. Geçen yıl narlarla ilgili bir yayın yapmıştım. Tüllerle süslemek de gayet akıllıca ve şık bir fikir. bence sende daha çoook fikir var meydana çıkması gereken ;)
    Artık yılı bitirmeye hazırlanıyoruz elbette çok güzel geçsin, geçmesini diliyorum.
    Seninde sonbaharın kutlu olsun Esencim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur hemen bulayım o yayınını bloğunda, sen de görmek istersen, benim süslü narlarım tam şurda bak :) http://www.hobicigeldihanim.com/2012/12/nar-i-esen-eflatun-bir-kostum-esliginde.html

      İnşallah dediğin gibi olur ve içimdeki fikirler,ilhamlar, bazen kalbimi çarptıran gayet uyduruk ama bence çok da sevilesi tasarımlar tek tek gün yüzüne çıkar, fırsat bulur sevgili Juliette :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Ben sana linki vereyim oradan bakabilirsin :
    http://evimicinhersey.blogspot.com/2012/12/21-aralk-ve-nar-bereketi.html#.UjsCVcbIb74

    Senin narlarda çok albenili olmuşlar bloğunu ziyaret ettim şimdi:) ben de tavsiyene uyup bu sene nar dağıtacağım. sana da buradan gönderirim ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Blogunuzu severek takip ediyorum. Blogumda Evim Icin Hersey'i paylastim. Belki bakmak istersiniz. http://ustagiremez.blogspot.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün ilk sürprizi, çok hoşuma gitti çok teşekkür ederim güzel paylaşımınız ve tanıtımınız için:)
      Bu arada bloğunuzu inceledim siz de oldukça güzel paylaşımlar yapıyorsunuz. ellerinize sağlık ;)
      sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir