N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Haziran 22, 2013

Esprit Home - Desen Desen Halılar

Evin en zor seçilen eşyalarından biri olsa gerek halılar. Rengi, deseni, dokusu, yumuşaklığı, temizliği... bunun gibi bir çok şeye dikkat edilir halı seçiminde. Koltuklara uysun, karışık desenli olmasın, çok sert olmasın, çabuk kirlenmesin, fazla kir toplamasın....

Bu sene sıkça görmeye başladığımız Vintage halılar eskitilmiş görüntüleri, her mobilya ve döşemeye kolaylıkla uygulanabilme avantajıyla bir çok soruyu bertaraf etmeyi sağlıyor. Eğer Vintage sevmiyorum diyorsanız da yine düz ve sade desenli halılar, geometrik kesimler bu sene çok revaçta. Bu günlerde halı almayı düşünüyorsanız Esprit Home 'u değerlendirmenizi tavsiye ederim. Hem çok güzeller hem de bir çok alışveriş sitesinde indirimde şu an. Pera Bulvarı, Altıncı Cadde, Hepsi Burada rastladığım bazı sitelerden. 

Colour in Motion Tufting - Esprit

Carving Tufting Halı

Paths of Fanstasy - Esprit
Patchwork Tufting Halı

Vintage - Esprit



5 yorum :

  1. keyifli,morlar koyu olmasa süper..

    YanıtlaSil
  2. Vintage - esprit halı cok beğendim süper ne kadar çok fiyat öğrenebilirim ? Hangi hali modelleri rica ediyorum çok beğendim ya süperrr

    YanıtlaSil
  3. Cvp bekliyorum rica ederim halı cok süperrr vintage - esprit halı cok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım ben bunların satışını yapmıyorum. Yazımın başında hangi sitelerde satışta olduğunu belirtmiştim. Oralardan veya Esprit Home dan bilgi almanızı tavsiye ederim. Sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir