N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Haziran 20, 2013

Yeşil ve Yeşil

Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar. Her geçen gün büyük bir zevkle yazdığım bloğumdan bu kadar uzak kalabileceğimi tahmin etmezdim. Her gün düzenli yazamasam da en azından neler paylaşabileceğimi düşünen araştıran ben, son 20 gündür hiç bir şey yapmadım maalesef.

Bazen öyle durumlar oluyormuş ki hayatta, öncelikleriniz ve ilgi alanınız bir anda bambaşka noktalara kayıveriyormuş. O anda hayatınızın odak noktası bir anda yön değiştirip rutinleriniz başka hallere bürünüyormuş. Yine de, herşeye rağmen yaşamı seven, inanan ve inancını asla kaybetmeyecek olan bir kişi olarak tekrar merhaba diyorum...


 

Jaime Hayon ünlü bir tasarımcı. BD Barcelona için tasarladığı vazolara bayıldım tek kelimeyle. Bahçede, balkonda rengarenk çiçeklerle birlikte harika bir şölen sunuyorlar. Yeşil, yeşil her zaman yeşil. Yeşili ve Doğayı sevmeye devam...



Doğayla dost kalabilmek dileğiyle...

7 yorum :

  1. Merhabalar canım,
    Paylaşımını çok beğendim canım. Bloğunu izlemeye aldım. Bloglovinde de ekledim. Bana da bekliyorum canım. Güzel paylaşımlarda buluşabilmek dileğiyle. Sevgilerimi bıraktım....:))

    YanıtlaSil
  2. Bu sene yesil salgini var sanirim, bende mutfagimi yesillendirdim:))

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz aynı durumdaydık...Tekrar merhaba diyebilmek de bir inanç ve bir keyif...Siz de hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Petek, inancımız hiç kaybolmasın :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sevgili Selda & Mormenekşe teşekkür ederim. En kısa zamanda ziyaret edeceğim.

      Sevgilerimle...

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir