N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Haziran 02, 2013

Fransız Tasarımcıdan Şık Bir Ev

Fransız tasarımcı Bertrand Benoit'nın Baron Haussmann projesi; tarih kokan yüksek tavanlı Paris evlerinin modern mobilyayla uyumuna güzel bir örnek. Kullanılan renk ve malzeme, alçıpan kaplama duvar ve tavanla güzel bir etki yaratmış. Paris günlerimi yad etmemde güzel bir kaynak oldu benim için.    






Casa Mobilya'da benzerini gördüğüm ahşap kollu minimal berjerler oldukça şık bir etki yaratmış. 

      

Ahşabın sıcak dokunuşunu seviyorum. Hem mutfakta hem de evin diğer odalarında, kullanıldığı yer neresi olursa olsun, ortama natürel bir güzellik katıyor. Ahşabı metal veya mermerle harmanladığınızda ise ortaya göz alıcı bir güzellik çıkarmış oluyorsunuz. 









Resim Kaynağı : Homedsgn

1 yorum :

  1. Merhabalar,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim. İzlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir