N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Haziran 22, 2013

Kurabiye Hamuru Tarifi Aranıyor !

Bloğumda daha önce hiç yemekle, pasta börekle alakalı bir yayın yapmadım biliyorsunuz. İlgim olmadığından değil asla, çok da severim mutfak işlerini, değişik tarifler denemeyi ama her zaman konuyu uzmanından dinlemeyi tercih etmişimdir. Bu yayınımda da sevgili yemek bloğu yazarlarının desteğine ihtiyaç duyuyorum. Hadi güzel bir tarif verin bana da bu harika kurabiyelerden yapalım :)

  

Bu tarifi larecetadelafelicidad bloğunda buldum ve çok hoşuma gitti. Yapılışı oldukça kolay, tadı da çok lezzetli görünüyor. Ama blog yazarı maalesef hamurun hazırlanışını tarif etmemiş. Konu uzmanları bu tarifi ve şekli uzun süredir biliyor olabilir, cahilliğime verin lütfen :) Dediğim gibi bu konuda maalesef çok iyi değilim. Eğer tarifini yazan olursa denemek isterim. Hadi bekliyorum...





Resim Kaynağı : www.larecetadelafelicidad.com

19 yorum :

  1. Çok ama çok hoşmuş görseller :)
    Tarifi de olaymış iyiymiş ya, yumuşak hamurlu bir tarif uygulanabilir bu şekilde.
    Ben araştırayım,dönüş yaparım inşAllah :)
    Yalnız bu ara epeyce yoğunum,siz yine de hatırlatın bana:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlatmazmıyım hiç :)) aklıma koydum yapmam ve tadına bakmam lazım :)) teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  2. Ben de bayıldım bu kurabiyelere...Elimizin altındaki kurabiye tariflerinden yola çıkarak bir tarif oluşturmak lazım. Deneme yanılma yaparak en doğru sonuca ulaşınca sana da bilgi veririm canım....Sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok beğendim.
    Bu kurabiyeleri ben de bir sitede görmüştüm. Biraz inceleme yapayım bakalım ben de :)) Neler çıkaracağız ortaya :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim : http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım bu milföy hamuru. Daha önce de görmüştüm başka bir sitede. Milföyleri şerit halinde kesip birbirine ekleyip sonra resimdeki şekilleri veriyorsun. Hakikaten şekil çok hoş ama :) Umarım işine yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolaymış o zaman. Ama tadı nasıl olur acaba milföy biraz tuzlu kaçmaz mı??

      Sil
    2. milföy hamuru değil.tart hamuruna benzer bir hamur..

      Sil
  5. Tarifi buluranız ben de isterim.Kurabiyeler çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama :) bulur bulmaz paylaşacağım elbet, sevgiler...

      Sil
  6. Fatma Hanımmm dün denedim bir tarif ama tam bir fiyasko :))) dekorasyona benzemiyormuş hiç deneme yanılma yapılamıyor:)) acaba elmalı kurabiye hamuru iş görür mü ne dersiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet size katılıyorum elmalı kurabiye hamuru yumuşak olduğu için güzel olur bence bu arada izlemeye aldım bloğunuzu banada beklerim sevgiler

      Sil
    2. Teşekkürler Handan elbette gelirim. Bu arada kurabiyenin tarifi bulundu. evatölyesi'nde :))) linki altta yazışmalarda verdim ziyaret etmek isterseniz ;)
      sevgiler...

      Sil
  7. canım benim rahmetli babam ile ilgili postuma yaptığın yorum inan beni çok mutlu etti ve duygulandırdı çok teşekkür ederim aynı fikirleri paylaşıyoruz hep yanımızdalar manevi güçleri hep üzerimizde,senin babacığınında mekanı cennet olsun nur içinde huzur içinde yatsın inşallah canım.
    kurabiyelere gelince harika bir sunum iştahım kabardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım her daim içimizde, yanımızdalar. huzur içinde uyusunlar...
      kurabiyeler güzelde yapamadık bir türlü çıkmadı hala güzel bir tarif :))) becerikli kadınsın bir de sen bak bakalım bir şeyler çıkarma :))

      Sil
  8. bu kurabiyeleri evatölyesi.com'da baharatlı kurabiye ya da örgü-sepet kurabiye olarak gördüm.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun uğraşlar ve acemi bir kaç deneme sonucunda tam vazgeçmişken tarifi buldum :) Mübeccel hanım ve Sibel hanım'a çok teşekkürler. ne iyi etmişlerde paylaşmışlar. yapmak isterseniz tarifi için sayfayı ziyaret edebilirsiniz:
      http://evatolyesi.com/sepet-orgu-kurabiye/
      afiyet olsun ;)

      Sil
  9. fincanda mı pişirmişler???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişirme kabında ya da tepsi de bahçe perim. video yu evatölyesi sitesinden görebilirsin. linkini üstte vermiştim.

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir