N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mayıs 02, 2014

Gri Renk Dekorasyon Önerileri - 2

Gri renk duvar boyası son dönemde oldukça tercih edilmeye başladı. Değerli takipçilerimden sıkça gelen sorular üzerine Gri renk kullanımı ile ilgili yeni bir yayın yapmak istedim. Görsellerden ilham alabilir, ufak tüyolardan faydalanarak size en uygun olan tonu seçebilirsiniz. 


Duvarları bej, beyaz, mavi, uçuk sarı tonlarında boyama modası geçeli yıllar oldu. Artık duvarlarda daha cesur, daha baskın ve koyu tonları görmeye ve kullanmaya alışkınız. Gri nötr bir renk olmasına rağmen, ve hatta bir çok kişi tarafından 'ruhsuz' olarak adlandırılıyor olsa da, her bir tonu kullanıldığı mekanda farklı bir etki bırakıyor.



Gri rengin açıktan koyuya çok farklı tonları mevcut. Daha önceki yayınımda bahsettiğim gibi duvarlarınızda farklı tonları bir arada kullanarak daha etkili bir stil yaratmanız mümkün. Daha önceki yazımı buradan okuyabilirsiniz. 



Gri tonlarını birlikte kullanmak için size 2 farklı palet. Yer döşemelerinde gri tonlarda ahşap parke, bir duvarda koyu gri, diğerlerinde 2 açık griden birini seçebilir ya da hepsini aynı mekanda uygulayabilirsiniz. Duvarları gri renkte yaptığınızda tavan boyasının en açık griden 1-2 ton açık olmasına dikkat etmekte fayda var. 
Houzz

İkinci palette mor-lavanta ve gri tonlarının birlikte kullanımıyla ilgili fikir alabilirsiniz. Mor-lavanta tonlarını tekstil ürünlerinde, koltuk döşemelerinde veya aksesuarlarda kullanmanızı önerebilirim. 

Houzz





Gri renk bir çok sıcak ve soğuk renkle birlikte kullanılabiliyor. Her birinin bıraktığı tat çok farklı. Morlar, lavantalar, pembeler, kırmızılar, sarılar, yeşiller... Biraz renk ve hareket getirmek istediğinizde yardımcılarınız hazır. 















Renklerle ilgili daha fazla sorunuz olursa evimicinhersey@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

9 yorum :

  1. Bence cok asil bir renk... Tüm fotolara bayildim... Paylasiminiza saglik...
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Bircan. Evet kesinlikle asil bir renk katılıyorum :))

      Sil
  2. Gri benim vazgeçilmez renklerimden :)
    Çok güzel öneriler teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun ve ziyaretin için :))

      Sil
  3. Gözlerim bayram etti ! Renk kompozisyonları çok başarılı ama ben daha çok sıcak renklerden yanayım. Her gün oturduğum odada gri bir duvara uzun süre dayanamam gibi geliyor.
    Herkesin zevk ve ruh durumu farklı tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Beğendiğine sevindim. teşekkürler ziyaretin ve yorumun için. Herkesin ruh hali ve zevki farklı oluyor tabii haklısın. İnsan kendini nasıl huzurlu ve mutlu hissediyorsa o renklere yönelmeli :))

      Sil
  4. Kıyafette çok sevmekle birlikte dekorasyonda ben de soğuk bulurum griyi ama paylaştığın fotoğraflarda mor-fuşya tonları ile çok uyumlu olmuş ;)
    Mutlu geçsin hafta sonun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morlar, fuşyalar bu yıl benim favorilerimden. Griyle bende çok yakıştırıyorum bu 2 rengi. Aslında griyle bir çok rengi yakıştırıyorum :))
      Güzel bir hafta geçirmeniz dilerim. Sevgiler..

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir