N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mayıs 14, 2014

Stil&Trend: Dekoratif Valizler

Vintage, metal, ahşap veya deri valizlerle ev dekorasyonunuzda biraz nostalji ve fark yaratmaya ne dersiniz? Yatak odası, salon, oturma odası, antre gibi evin bir çok yerinde sehpa, raf, komidin gibi bir çok amaçla kullanılabilecek bu dekoratif parçaları çok seveceksiniz. 


Vintage valizler sıklıkla orta sehpa olarak kullanılıyor. Üzerini kitap, vazo gibi dekoratif objelerle dekore ettiğinizde salonunuza hem nostalji hem de şıklık katabilirsiniz. 
 



Daha çok eklektik mekanlara yakıştırdığım valizleri sınırlamamakta fayda var. Vintage, klasik ve hatta modern dekorasyon stillerinde de rahatlıkla kullanabilirsiniz. 


Deri, ahşap veya metal valizleri yatak odasındada konumlandırabilirsiniz. Yatak ucunda, yatak başında hem fazlalıkları depolamak için hem de abajurunuzu koymak için kullanabilirsiniz. 






Farklı ebat ve renkteki valizleri üstüste koyarak istediğiniz yüksekliği elde etmeniz mümkün. Kullanım amacına ve yerine göre sayıyı belirleyebilirsiniz. 

Valizler dresuar olarak kullanıldıklarında da oldukça şık görsel sunumlar oluşturuyor. Minik olanları yine dresuar veya sehpa üzerinde açık bir şekilde kullanmak da diğer bir alternatif. 






 
Peki raf olarak kullanmaya ne dersiniz bu nostaljik valizleri? Oldukça şık olmamış mı ne dersiniz?

 

7 yorum :

  1. Bayıldım :)
    Gerçi vintage ev tasarımları gerçekten çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım teşekkür ederim beğendiğine sevindim :))

      Sil
  2. Ayy çok özendim benimde olsa keşke bu eski valizlerden çok orjinal durmuş dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay bir şekilde temin edebilirsin bunlardan. Bir çok alışveriş sitesinde uygun fiyatlara satılıyor. hatta ahşap olarak kendin de yaptırabilirsin :)) Sevgiler..

      Sil
  3. ay ay ay, evlere şenlik tem benlik bir post olmuş bu. bayıldım bayıldım:))))

    YanıtlaSil
  4. Rahmetli dedemden kalan tahta bir valiz var annemde.
    Yılların yaşanmışlığı var üzerinde, yer yer ahşabı kalmış, çizilmiş...
    Annemde şimdi o valiz, sonra bana verecek;)
    Ben de dekoratif olarak kullanmayı düşünmüştüm.
    Hem kocaman, bir sürü eşya da alır içine.
    Kitaplar mesela:)

    YanıtlaSil
  5. Bu bavullardan bizde de vardır hatırlıyorum. Hatta benim bir tane siyah vardı. Kim bilir ne oldu,bizim ailede her şey saklanır aslında:) Ama herhalde bunlar yok oldu taşınırken falan. Ben de anneme teyzeme benzemişim hiç bir şeyi atmayı sevmem. Ama bir süre sonra eşyalar insana çok yük oluyor. Seneler evvel anneme eski kullanmadığı emaye tencerelerini attırmıştım daha doğrusu verdirmiştim şimdi pişmanım:) İçine çiçek bile ekerdim ben onların, pek de ciciydi. Böyle pişman olmaktansa atmamak en iyisi. Her evin bir deposu olmalı bence. İlerde çocuklar karıştırırken buldukları karşısında şaşırmalı, mutlu olmalılar.:) Şahsen ben hep bir aile yadigarı eşyaların olduğu bir tavan arası hayali ile büyüdüm diyebilirim:)
    Fotoğraflar harika ama en çok en renkli ve çingene stili olanı sevdim:):) Ruhumu cıvıl cıvıl yaptı:)
    Sevgilerimle
    Not: Mailinizi yanıtlayacağım bugün unutmadım:):)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir