N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Mayıs 07, 2014

Anneler Günü Etkinliği

Geçtiğimiz günlerde Öznur'un Dünyası  bloğunda düzenlenen Anneler Günü Hediyeleşme Etkinliği'ne katıldım. Kura ile belirlenen 2 kişi birbirine sürpriz hediyeler hazırlayacak ve Anneler Günü'nden önce elinden olacak şekilde kargolayacaktı. Ben de bloğun sahibesi Sevgili Öznur ile eşleştim ve bu güzel hediyeleri aldım. Sevgili Öznur paketleri aç aç bitmedi ne çok şey hazırlamışsın öyle, emeğine, yüreğine sağlık..


Baykuşlara olan düşkünlüğümü biliyor olsa gerek bu şirin baykuşlu tepsiyi boyamış benim için :)) Kahve ve çay keyfime keyif katacak harika bir ürün :)


Rengarenk çiçekler ve sevdiğim puantiyelerle boyanmış, kurdele ve doğal rafya ile süslenmiş bu kavanozlarda şeker-tuz ve çay için ideal. 
  


Daha neler yok ki kutuda; elde işlenmiş bir havlu,lif, matruşka anahtarlık, şekerlik, baykuş süs, kaftan magnet...


Veeeee asıl bombamız burada :))) Sen ne şeker bir şeysin öyle kokoş farecik :))


Çok keyif aldığım bir etkinlikti. Bu sayede daha da yakınlaştığım ve daha çok şey paylaşacağım bir arkadaşım, dostum daha oldu. Sevgili Öznur çok teşekkür ederim tüm bu güzel hediyelerin için. Hepsini severek kullanacağım. Henüz anne olmasam da, ilk anneler günü hediyem olduğu için de ayrıca önemli:))

Sevgiler...

Öznur la tanışmak ve güzel paylaşımlarını takip etmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 

22 yorum :

  1. süperrr hediyeler almışsın maşallah kısmetine :)) ellerine sağlık gönderen arkadaşın :) sen de mutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok güzeller gerçekten :)) Sevgiler..

      Sil
  2. vallahi bayıldım,bonbon şekeri gibi,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir tabir oldu. Evet aynen bonbon şekeri bıcır bıcır hepside :))

      Sil
  3. Hediye bolluğu herkese nasip olmaz :) Güle güle kullanın, en bayıldığım farecik oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Nur bol bol hediyeler geldi sağolsun Öznurcum :))

      Sil
  4. Canım benim ne güzel fotoğraflayıp yazmışsın bu etkinlik sayesinde seni tanıdığım için çok mutluyum:))) hediyeleşmek gerçekten çok güzel bu sayede çok güzel dostluklar kurabiliyoruz, en azından benim senin gibi çok güzel arkadaşlarım oldu.... Sana yeni hayatında mutluluklar diliyorum en güzel günler senin olsun hediyelerini yeni hayatında yeni evinde sağlıkla kullanman dileğiyle... inşallah bir sonraki anneler gününe evli mutlu çocuklu kutlarız seninle sevgiler.... çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum hem hediyelerin hem de seni tanımak çok mutlu etti beni. Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim. Umarım arkadaşlığımız dostluğumuz uzun yıllar devam eder karşılıklı görüşme sohbet etme şansımız da olur. Sevgiyle kucaklıyorum seni.

      Sil
  5. Çok güzeller hepsi. Tepsiye zaten ayrıca bayıldım. Baykuşların artık gizli sevdamız olmamasına memnunum doğrusu, tabuları yıktık ya ohhh rahatladık, yaşasın baykuş çılgınlığı:):) Güle güle kullanın:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Tuğba. Uğursuz olduğu düşünüldüğü için maalesef bu güzellikler yılarca gözönünden uzaklaştırılmış. Ama bizde de tam tersidir umut ve murattır baykuşlar. Neyse ki artık hepimize sevimli sevimli şaşkın şaşkın bakabiliyorlar :))

      Sil
  6. Hepside harika. Öznurcuğumun ellerine sağlık. Güzel günlerde kullanmanı diler, anneler gününü kutlarım. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Ooo, Öznur ne güzel şeyler hazırlamış Juliette :) Harika hepsi de ;) Güle güle kullan hepsini, Anneler Günü hediyen olması nedeniyle ayrı bir anlamlı :) Uğur getirsin sana tüm bu güzellikler :)
    Öznurun ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esencim hepsi çok güzeller :))

      Sil
  8. yerim o fotoları valla severim hepsini ısırırım :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanman dileğiyle. Hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  10. El emeği göz nuru ürünler sanırım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepside el emeği göz nuru:)) Çok teşekkürler

      Sil
  11. hani o arka fondaki kavonoz kapaklari var ya...
    cok sevdigim bir markanin kapaklarini andirmislar:)
    bayildim cok iyi fikir...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları Sevgili Öznur boyadı Cihan hanım sanırım pembe üzerine beyaz puantiyelerden bahsediyorsunuz :))
      Çok teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için. Kucak dolusu sevgiler..

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir