N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Şubat 07, 2015

Kendin Yap : Sevgililer Günü İçin 10 Dekoratif Proje

Thoughts From Alice

Bu pazar hava oldukça yağışlı ve soğuk olacaksa evde  bir Kendin Yap projesi iyi gider :) Önümüzde Sevgililer Günü olduğuna göre bu proje günün anlam ve önemine uygun olsun diye düşündüm. Seçmeniz içinde birden farklı öneri sunmak istedim. Dilerim hoşunuza gidecek çalışmalar olur.

1 - İlk öneri şık bir garland. Yapım aşamalarını buradan görebilirsiniz. LOVE yerini sevdiceğiniz ve kendi isimleriniz veya başka romantik yazılarda yazabilirsiniz elbette. 

2 - Aşkınızın, mutluluğunuzun karelerini asmak için el yapımı çerçeveden daha anlamlısı olabilir mi? Rengarenk desen desen çerçevelerinizi istediğiniz formda seçebilirsiniz. Detaylar için burayı ziyaret edebilirsiniz. 


3 - Romantik banyo tuzları ile aşkınızı ifade etmeye ne dersiniz? Hem yapımı da oldukça kolay.. Tarif için buradan bilgi alabilirsiniz. 


4 - 'Hayatımı Aydınlat' demek istiyorsanız sevilene, bu projede çok hoşunuza gidecektir. İç kısma farklı şeyler koymayı hayal ettim ve en kısa zamanda deneyeceğim :) Detaylar burada ..


5 - Romantik kalplere ne dersiniz? Aşkın en güzel tarifi değil mi zaten? Tarif burada..


6 - Aşkınızı kendi hazırladığınız kağıtlara yazıp sevgilinizin göreceği yerlere koyarak onu şaşırtabilirsiniz. Bakın burada oldukça fazla öneri mevcut.


7 - Sizde benim gibi kavanozları atmaya kıyamayanlardansanız bu projeler size iyi gelecektir :))



8 - Yatak başlığına kumaştan kalplerle bir garland hazırlamak çok romantik olabilir.


9- Bu minik mandallara bayılıyorum. Hem çok fonksiyonel hem de çok eğlenceliler. Kartondan güzel bir garland hazırlayarak kartlarınızı mandallarla tutturabilirsiniz. 


10 - O gün mutlaka tatlı tuzlu bir şeyler yapılacaktır evde olanlar için. Kürdan ve renkli kağıtlarla hazırlayacağınız güzelliklerle lezzete şıklık katabilirsiniz. 


Sevginiz aşkınız sonsuz olsun. Keyifli bir Pazar günü geçirmenizi dilerim...

Juliette


8 yorum :

  1. Ampul fikrine bayıldım, aslında hepsine bayıldım desem daha doğru olur :) DIY canavarı gibiyim, herşeyi deneyesim var :)) Paylaşım için teşekkürler sevgili Juliette :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ampul bende deneyeceğim Hülya cım. Çok hoşuma gitti aklımda ilginç bir şey var ama olur mu emin değilim bakalım ilerleyen zamanlarda dener paylaşırım :))

      Sil
  2. Kalplere bayılıyorum, hepsi birbirinden güzel... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilüfer Sevgiler benden :))

      Sil
  3. Çok çok romantik şekerim :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. harika fikirler iyi ki paylaşmışsın canım. doğumgünleri içinde çok iyi olabilir. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Özlemcim doğum günü içinde güzel olabilirler haklısın, fikir verdiysem ne mutlu bana :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir