N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Şubat 07, 2015

Kendin Yap : Sevgililer Günü İçin 10 Dekoratif Proje

Thoughts From Alice

Bu pazar hava oldukça yağışlı ve soğuk olacaksa evde  bir Kendin Yap projesi iyi gider :) Önümüzde Sevgililer Günü olduğuna göre bu proje günün anlam ve önemine uygun olsun diye düşündüm. Seçmeniz içinde birden farklı öneri sunmak istedim. Dilerim hoşunuza gidecek çalışmalar olur.

1 - İlk öneri şık bir garland. Yapım aşamalarını buradan görebilirsiniz. LOVE yerini sevdiceğiniz ve kendi isimleriniz veya başka romantik yazılarda yazabilirsiniz elbette. 

2 - Aşkınızın, mutluluğunuzun karelerini asmak için el yapımı çerçeveden daha anlamlısı olabilir mi? Rengarenk desen desen çerçevelerinizi istediğiniz formda seçebilirsiniz. Detaylar için burayı ziyaret edebilirsiniz. 


3 - Romantik banyo tuzları ile aşkınızı ifade etmeye ne dersiniz? Hem yapımı da oldukça kolay.. Tarif için buradan bilgi alabilirsiniz. 


4 - 'Hayatımı Aydınlat' demek istiyorsanız sevilene, bu projede çok hoşunuza gidecektir. İç kısma farklı şeyler koymayı hayal ettim ve en kısa zamanda deneyeceğim :) Detaylar burada ..


5 - Romantik kalplere ne dersiniz? Aşkın en güzel tarifi değil mi zaten? Tarif burada..


6 - Aşkınızı kendi hazırladığınız kağıtlara yazıp sevgilinizin göreceği yerlere koyarak onu şaşırtabilirsiniz. Bakın burada oldukça fazla öneri mevcut.


7 - Sizde benim gibi kavanozları atmaya kıyamayanlardansanız bu projeler size iyi gelecektir :))



8 - Yatak başlığına kumaştan kalplerle bir garland hazırlamak çok romantik olabilir.


9- Bu minik mandallara bayılıyorum. Hem çok fonksiyonel hem de çok eğlenceliler. Kartondan güzel bir garland hazırlayarak kartlarınızı mandallarla tutturabilirsiniz. 


10 - O gün mutlaka tatlı tuzlu bir şeyler yapılacaktır evde olanlar için. Kürdan ve renkli kağıtlarla hazırlayacağınız güzelliklerle lezzete şıklık katabilirsiniz. 


Sevginiz aşkınız sonsuz olsun. Keyifli bir Pazar günü geçirmenizi dilerim...

Juliette


8 yorum :

  1. Ampul fikrine bayıldım, aslında hepsine bayıldım desem daha doğru olur :) DIY canavarı gibiyim, herşeyi deneyesim var :)) Paylaşım için teşekkürler sevgili Juliette :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ampul bende deneyeceğim Hülya cım. Çok hoşuma gitti aklımda ilginç bir şey var ama olur mu emin değilim bakalım ilerleyen zamanlarda dener paylaşırım :))

      Sil
  2. Kalplere bayılıyorum, hepsi birbirinden güzel... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilüfer Sevgiler benden :))

      Sil
  3. Çok çok romantik şekerim :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende çok çok romantiksin şekerim :))

      Sil
  4. harika fikirler iyi ki paylaşmışsın canım. doğumgünleri içinde çok iyi olabilir. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Özlemcim doğum günü içinde güzel olabilirler haklısın, fikir verdiysem ne mutlu bana :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir