N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 29, 2012

Yılbaşı Hediyeleri

Yılbaşı nedeniyle bir çok firmanın özel promosyon ve indirimleri var. Sevdiklerinize evde kullanabilecekleri küçük eşyalar ya da dekoratif objeler hediye edebilirsiniz. Böylece hediyenizi her kullandıklarında veya ona her baktıklarında sizi hatırlamalarını sağlayabilirsiniz.

Ben gönülden verilen hediyenin fiyatının paha biçilmez olduğuna inanıyorum. Benim için önemli olan karşımdaki kişinin sevebileceği, belki kendisiyle arasında bir bağ oluşturabileceği, düşünülerek ve emek harcanarak seçilmiş şeyler hediye edilmesidir.

Beğendiğim bazı alternatifleri paylaşmak istiyorum. Umarım kendi hediyelerinizi seçerken size ufak ipuçları verebilirim.

Bernardo'nun Ottoman Serisi'ne bayıldım. Özellikle Muhteşem Yüzyıl, Fetih gibi dizi ve filmlerden sonra çokça kullanılmaya başlandı bu temalar. İkram kase ve tabakları, likör şişeleri, kadehler, sürahiler. Koleksiyonda oldukça geniş bir ürün yelpazesi sunuluyor.


 Ottoman Serisi'nin yanı sıra Tulip ve İstanbul temalı ürünlerde oldukça şık birer hediye olabilir.


 Firmanın şu an birçok üründe kampanyası var. Alternatif seçimler bulabileceğinize eminim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir