N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 29, 2012

Yılbaşı Hediyeleri - 2










Türk kahvesi tiryakisi yakınlarınız için kahve makinesi güzel bir hediye olabilir. Bir çok beyaz eşya üreticisi firmanın farklı kalitelerde ürünleri mevcut. Ben özellikle Arçelik'in Vakko için üretmiş olduğu kahve makinesini çok beğendim. Standardın üzerinde özel bir hediye arayanlar için uygun bir seçim olabilir.













Mumlar benim için vazgeçilmez. Evimin her yerinde rengarenk, kokulu mumlar kullanmayı seviyorum. Yine Vakko'dan seçtiğim Tay Derisi mumları paylaşmak istedim. 800 saate kadar yanma özelliği var. Hem dekoratif hem uzun ömürlü. 








                 Eğer mum almayı düşürseniz Marks&Spencer'da da çok güzel alternatifler bulabilirsiniz.  


















Deri kaplı bu şık tasarım eşiniz veya babanız için  çok hoş bir hediye olabilir.




























Üfleme cam ve gümüş kaplama tasarımların farklı seçenekleri mevcut. Sütlük, Şekerlik ve Fincanlar kahve ve çay severler için güzel bir seçim. 












Özel anları ölümsüzleştirdiğiniz fotoğraflarınızı göz önünde sergileyin. 



Beymen'den seçtiğim bazı parçalar. Markası ne olursa olsun mumlar, çerçeveler, biblolar, aynalar çok güzel ve her bütçeye uygun bir kalitede bulunabilecek tarzda ürünler. Her zaman dediğim gibi önemli olan gönülden verilmesi. 

Resimler: Beymen, Vakko, Marks & Spencer

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir