N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 13, 2012

Flower Show

Flower Show 2012, İstanbul
Çiçeklerle tanışıklığım çocukluğuma dayanır. Herkes için bu böyledir elbet ama benim hikayem biraz farklı. Sabahları annemin o güzel sıcacık sesiyle uyanırdım çocukken hep. 'Güzel kızım, canımm, birtanem, uyandın mı sen, nasılsın bugün bakalım...' daha nice güzel hitaplar, iltifatlar. Gözlerimi büyük bir mutlulukla açtığımda sevgili anneciğimin camın önündeki menekşeleriyle konuştuğunu görürdüm o an, kıskanırdım. Anneee.....
Beni elbette daha çok severdi ama olsun, çocukça bir kıskançlık işte, hala gülümseyerek hatırlarım....
Evimizin, bahçemizin vazgeçilmezleri çiçekler, bitkiler gün geçtikçe hızla büyüyen bir sektör haline geldi. Öyle ki İstanbul, Avrasya'nın alanında en büyüğü olarak nitelendirilen ihtisas fuarı 'Flower Show'a ev sahipliği yapıyor. 22 farklı ülkeden çok sayıda katılımcının yer aldığı fuarda bitki ve peyzaj ürünleri yer alacak. Fuar bugün Yeşilköy IFM'de başladı ve pazar gününe kadar açık. Vaktiniz olursa kaçırmayın derim.
 

1 yorum :

Bunlar da İlginizi Çekebilir