N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 10, 2012

RENKLERİN UYUMU-2

Evimizdeki renk uyumlarını nasıl oluşturabileceğimizden bahsetmiştim. Monokromatik renk uygulamasına ait örnekler paylaşmak istiyorum. Sizinde hissedeceğiniz üzere oldukça soft ve dingin tasarımlar.

Genelde belkide birçoğumuzun tercih edeceği tarzda tasarımlar. Gözü yoran, rahatsız eden hiç bir obje yok, herşey birbiriyle uyum içinde. Ama ben yine de biraz daha cesur davranmayı tercih ediyorum sanıyorum. Fuşya, Turuncu ya da Yeşil yastıklarla ortama biraz hareket katmayı deneyebilirim.

2 yorum :

  1. Sitenizi iyiki gördüm, neredeyse başka sitelere bakmadan yayında olan herşeye baktım. Sadece tebrik ediyorum. Çok harika...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yorum olmuş çok teşekkür ederim çok gurulandım. her zaman beklerim yenilikler hep devam edecek:))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir