N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 22, 2012

Kütahya Porselen'den Yılbaşı'na Özel

Yılbaşı akşamına çok az zaman kala sofralarında fark yaratmak isteyenler için Kütahya Porselen'in hazırladığı çok güzel takımlar var. Yılbaşına özel olarak hazırlanmış ürünlerin farklı renk alternatifleri de mevcut. Resimleri sizlerle paylaşmama vesile olan Kütahya Porselen çalışanı sevgili arkadaşım Nihan Aka'ya çok teşekkür ediyorum.





Kırmızı ağırlıklı tonlarda hazırlanan desenlerin renk alternatifleri mevcut. İster siyahın asaletini, ister yeşilin huzurunu isterseniz morun cazibesini sofralarınıza taşıyabilirsiniz.





Kütahya Porselen mağazalarında porselenin yanısıra tamamlayıcı aksesuarları da bulmanız mümkün. Ben geyiklere bayıldım mesela.

Keyifli, rengarenk sofralarda lezzetli yemekler dileğiyle...

4 yorum :

  1. Son derece keyifli görünüyorlar..sayenizde fikir sahibi olduk..en kısa zamanda bir Kütahya porselen mağazasına gitmemiz elzem oldu..ilgi ile sizi takip ediyoruz..çalışmalarınızda başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Sevgili Adsız. İzleyicilerin ilgisini çekecek tarzda paylaşımlar yapmaya özen gösteriyorum. Dikkatinizi çektikçe yapıcı yorum ve eleştirilerinizi de paylaşınız lütfen. Çoğunluğun beklenti ve ilgi alanlarına göre sayfaya yön vermek isterim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Juliette son yıllarda kütahya porselen çok hoş ürünler çıkartıyor gerçekten de gidip bakmalı .. ben kırmızı tutkunu olarak geyikli takımı çok beğendim.. paylaşımlar için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Haklısınız Şükran Hanım. Rekabet arttıkça kemikleşmiş firmalar da düzene uyma zorunluluğu sebebiyle kendilerini oldukça geliştiriyorlar. Kütahya Porselen'de bu sene de yine çok şık takımlar var. keyifle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir