N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Aralık 20, 2012

Bir Ödül Daha...

Hangi alanda olursa olsun; Türk tasarımcıların ürünlerinin kendi ülkemizde tanınması, beğenilmesi, kullanılmasının yanı sıra yurt dışında da rağbet görmesi ve hatta sektörel ödüller alması hepimiz için bir gurur kaynağı. Özellikle mobilya konusunda Türk firma ve tasarımcıların son yıllarda uluslararası arenada ciddi bir yol katettiğini ve markalaşmaya gidildiğini mutlulukla izliyorum.
Bu konuda örnek teşkil edecek çok sayıda firmamız ve değerli tasarımcımız var. Ben yakın zaman içinde
yine güzel bir ödül almış olan Sayın Derin Sarıyer'den bahsetmek istiyorum.

Derin Design'ın Art Direktörü Derin Sarıyer, geçtiğimiz günlerde Avrupa'nın 40 yaşın altındaki 40 mimar ve tasarımcısına verilen 'Europe 40 Under 40' ödülünün sahibi oldu.
Basit ve belirgin hatlarıyla hızlı ve modern şehir yaşantısına uyumlu, hem ev hem de ofis ortamında kullanılabilecek mobilyalar tasarlayan firma 2010 yılında kurulmuş. Çok uzun bir geçmişe sahip olmasa da şimdiden birçok ülkede tanınıyor.

Firma; ürünlerinin genel olarak aynı karakteristik özelliklere sahip olmasına rağmen, her bir parçanın kendine özgün bir tarzı olduğunu ifade ediyor. Koleksiyonun parçalarını tek tek incelediğinizde bunu sizin de hissedeceğinize eminim. Daha fazla bilgi almak isterseniz firmanın web sitesine buradan ulaşabilirsiniz http://www.derindesign.com 
Koleksiyondaki gözü yormayan, basit ama şık hatların, renk uyumlamalarının özellikle modern tarzı beğenenler için oldukça çekici olabileceğini düşünüyorum.
Sayın Derin Sarıyer'i aldığı ödülden dolayı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz.


2 yorum :

  1. Tasarımların keskin hatlarına nazaran yumuşak ve aynı zamanda dikkat çekici desenleri çok hoş gözüküyor paylaştığın resimlerde. 2. resimdeki tavanın bir render hilesi değil gerçek olduğuna, kocaman çakıl taşlarını oraya yapıştırdıklarına inanmak istiyorum. Atmosfer ve derinlik açısından harikalar yaratırdı..

    YanıtlaSil
  2. yorum ve bakış açısı harika, tebrik ediyorum. bende de balon cam etkisi uyandırmıştı o resim. benim en fazla etkilendiğim nokta, ürünlerin her birinin tasarımının farklı olmasına rağmen bir araya geldiklerinde aralarında oluşan uyum. 3. resimde çok net görünüyor.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir